Gå til innhold

Hvor lenge Lever 2l gl?

Ranger emnet

ToreJB

Anbefalte innlegg

Girkassa skal du ikke bekyrme deg for. Ikke motoren heller egentli. Gjevnli service og vedlikehold er stikkord her. Disse bilene går som regel langt. Det kan hende at noen oljetettinger må skiftes hvis det ikke er gjort. Etterhvert som de blir gamle så blir gummien har og det negynner å lekke. Har i alle fall opplevd at toppdekselpakninger må skiftes. (tar 5 min) oljetetting mellom motor og gir kan begynne å leke. Det er litt mer arbeid å fixe. men det er bare arbeidet som er kostbart på et verksted. En slik tettering koster ingenting.

Den selges jo hos forhandler også så den er sikkert kontrollert. Dessuten er det vell bruktbilgaranti på 3 mnd tror jeg.

- Mazda 323 f gt(x)prosjekt

- Mazda 626 lx 2,0 gc 84mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salgsform Bruktbil til salgs

Bilen står i Norge

Km.stand 207000

Årsmodell 1997

Karosseri Sedan

Avgiftsklasse Personbil

1. gang reg. 27.11.2006

Garanti 3MND

Sylindervolum 2.0

Effekt 116 hk

Drivstoff Bensin

Girkasse Manuell

Hjuldrift Firehjulsdrift

Farge Rød

Farge beskr. RØD

Interiørfarge SORT

Antall seter 5

Antall dører 4

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

så da trenger jeg ikke å være redd for å handle den bilen ?

Syns bare den hadde gått veldig langt :S

Men dere har ikke hørt om noen standar problemer med bokser motorene , min far hadde hørt at de ikke var så gode , men han lurte på om det var den gamle typen ? er det gamle typen i 97 modell???

Lenke til kommentar
Del på andre sider