sandersen Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Hvor får jeg tak i kit til å lage glassfiber? hva trenger jeg? hvor mye koster det? hehe :) takker for svar. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Les på komposittforumet du:) Men kan jo svare Du trenger glassfibermatte, polyester og herder. Så kan det være kjekt med en rulle for å få ut luft og Aceton for å vasking av verktøy og rensing av støpeflate. Du får tak i det på båtbutikker som regel, ivertfall vet de hvem som har:) edit: priser varierer veldig.. Er polyestern som er dyr..tror jeg betalte rundt 700kr for en 10liters spann sist.. glassfibermatta var vel 50kr/kvm Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Takker takker :) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Biltema har vel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Auto Bilstereo finner du det meste du trenger Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Maritim billig der for polyester og glassfibermatte Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg