Dieselhakke Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 På min A3 TDi har det skjedd noe rart. Motoreffekten er nå omtrent det halve av det den har vært, og selv i fri tar det lange tider på å ruse opp motoren. Når bilen startes, ruser den seg litt opp før den går til tomgang - i motsetning til før, når den bare gikk rett på tomgang. Jeg har lest om defekte luftmengdemålere og mener å huske at symptomene var de samme som det jeg nå opplever, kan noen bekrefte om dette stemmer, eller kan det være turbohavari? Og hva slags kostnader snakker vi om, i så tilfelle? Siter - 1987 BMW 320i - 1986 BMW 320i LE - 1991 Audi 100 2,8E - 1998 Audi A3 1,9 TDi - 2005 Saab 9-3 1,9 TiD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Olsen Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Originalt er det forholdvis dyrt, men f.eks Biltema eller Mekonomen leverer også LMM. Du kan jo også sjekke dieselfilteret ditt og lambda. Siter Selger 2001 Allroad 95 97 00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Kjøp lmm på VAG du..Er ikke så dyr..Min kostet 1800 kr,men de tar din gamle i innbytte,og da må du ut med sånn ca 1200 kr..Og det er mer holdbart enn biltema dritten..Men opp til deg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg