Gå til innhold

Siste streetmeet 2007 !!!

Ranger emnet

titus41

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra folk blir med :) mr.ford kommer jo alltid :) selv om jeg aldri har sett han haha:P

noen som har lyst til å arrangere sted/forslag på sted ? hva med noe nytt?!!!

senter av noe slag ell noe lignende. må jo ikke være herjings med bila og den slags bare et treff tar folk kan komme og slå av en prat i denne deilige kulda vi har nå haha :P!!!

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo alltids ta det på Ingerstrand da? Hvis det er noen som absolutt føler trang for å svi av noe dekk :P hehe.. Men om vi skal få til et Street Meet så bør det ikke bli så alt for sent på kvelden heller :P Med tanke på at det blir fort mørkt for tiden :S

Å ha Street Meet på ett senter blir vel litt kaos nå pga juletiden vil jeg tro?

Men vi burde jo finne ut om det blir noe street meet snart da:P For det er tross alt allerede torsdag i morra.. om vi skal ha på fredag?

hehe.. Men jeg og eclipsen kommer :D Prøver å få med meg noe folk også <3

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

industri området i ski, ved sabb anbefaller jeg, der Binder lå før og Tybring gjedde, Industri området på Langhus er det liksom ikke noen store plasser, og polti kommer ditt fort. I ski er det bedre oversikt vil jeg si, hvis folk er usikkre så møt meg på statoil i ski, ved 18.00 tiden da vel? Omega a stv 3000 vel og merke, 4 forsjellige farger :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bom på Ingenstrand nå ja? :S Hm! Da er jo det bare å drite i! :P Men kan vi ikke ta Skedsmohallen da? Er jo stor plass der? :)

Men er det da snakk om i morra ? Eller hva? For dette blir mange korte varsler :P Så får håpe på bra oppmøte :D

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider