Gå til innhold

Siste streetmeet 2007 !!!

Ranger emnet

titus41

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi var rundt en 10 biler på det meste, tror jeg :) Men virker som mange syntes det ble for kaldt, veldig mange kom og gikk litt om hverandre :P hehe! Men på kvelden var det rimelig mange der som lekte seg :D Var kos! Men synd det ikke kom flere! :( Alle dere som tok bilder, legge ut da ;) hehe! Nå skal jeg krype under varm dyne, vært ute i kulda i hele dag! :P

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

politiet var der ikke i hele går noe som var utrolig deilig :) jeg var der til 01.00 sånn vell og merke.. men ingen å se så var mye lek og morro.

har noen bilder jeg kan legge ut.

var en som hadde med speilrefleks og fikk tatt masse bra bilder men han tror jeg ikke er på BF så skal prøve å finne han.

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BILDER :)

Jeg var jo der som Alltid presis klokken 15.00.

dvs jeg var der først og helt aleine haha.

i306802315_10854_5.jpg

Etterhvert dukker det opp litt folk :)

i306802316_72384_5.jpg

i306802317_6457_5.jpg

i306802318_44665_5.jpg

Per Christian måtte så klart varme gresset for å håpe på litt varme når det var nærmere 8 minus grader :)

i306802319_52759_5.jpg

i306802639_37659_5.jpg

Og en aldri så liten tank tømmer på slutten må til vøtt eller hva robin :P?

i306802640_30415_5.jpg

Jeg fikk desverre ikke tatt så mange bilder.av alle folka osv bare i starten og helt på slutten desverre men men :) hvis noen har noe fler så post i vei :):win

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fullstendig med jeg! :D Hehe! Men er fryktelig dårlig oppmøte da :P Pga det er kaldt osv.. Men jeg er med! Det er sikkert Titus også! :P haha!

Da får vi arransjere Årets-2008 første Street Meet :P

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider