PlumboRacing Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 er det noen som driver på å bygger noe værst til året? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 ikke no wærst men kommer til å gå bra den manta'n jeg og svigers har sammen.. kvaler jeg blir det noe sånn halvgromt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 det er flott se.. skal prøve å komme med noe gromt på landsfinalen sjøl jeg.. hvis jeg kvaler da.. men det trur jeg skal gå bra! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobben1222 Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 I do!!!!!!!:P Siter bmw 528i (bilcross)borte på bud. Toyota Starlett (bilcross) borte på bud. Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud. Opel Calibra 2l 16v (bilcross). Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 hehe tøft hva da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 hemmeligheter????:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobben1222 Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Det ligger i tråden min xD Siter bmw 528i (bilcross)borte på bud. Toyota Starlett (bilcross) borte på bud. Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud. Opel Calibra 2l 16v (bilcross). Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrAndersen Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 så klart golf`n blir værst.... tviler bare litt på han som skal styre dritten rundt på banen............ Siter MrAndersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 det kommer nok til å gå flott.. rulle i langsvingen på momarken eller noe.. hadde jeg hatt morro av.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobben1222 Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 eg synes bilene på østlandet pleier å gå bedre enn andre steder..koffor?:p har det noe med pengebruken å gjøre eller?:P Siter bmw 528i (bilcross)borte på bud. Toyota Starlett (bilcross) borte på bud. Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud. Opel Calibra 2l 16v (bilcross). Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
folkrace Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 er det noen som driver på å bygger noe værst til året? VR6 golf type 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 her bygges det 240, planen er vell å bruke den på landsfinalen for juniorer på Elverum.. håper den vil gå lit bedre enn en orginal en hvertfall :P Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 skal ikke røpe noe for deg jeg håvard, men kan vel understreke der du sa den ikke blir orginal..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobben1222 Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 kva vil si å bygge en bil, men ikkje orginalt? Sånn eg har forstått det er det sånn at vist bilen er orginal har den ikkje kjangs i havet til å komme i finale!?:P eg personlig kommer nok ikkje til å gjøre no mer enn å trimme motoren så mye så mulig:P Siter bmw 528i (bilcross)borte på bud. Toyota Starlett (bilcross) borte på bud. Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud. Opel Calibra 2l 16v (bilcross). Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 å piffe opp litt under panseret så klart.. klart du kan komme i finale med en orginal bil i bilcross Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg