Fiat 131 acing Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Vet ikke hvor værst det blir enda da.. Men Lada 1500 med 2,9L V6 som muligens blir trimmet.. kan bli bra iallefall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW325_Handicapraser Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Kan nok hende det dukker opp noen grombiler fra Nedre Hallingdal tel års å.. Siter - BMW is toys for big boys - (bmwmaats) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Herfra kommer vi nok ikke med noen spesielle grombiler, bare kjører med det vi har:) Men er det noen her som veit om noen volvoer stående rundt? Prosjekter, delebiler osv. Skulle bygd litt om jeg fikk tak i noen vogner. Alt av interesse igrunn, helst på østlandsområdet da:) Si ifra! Mads, Du har kanskje oversikt om det står noe rundt oppi hallingdal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 fler som trenger bil Ole.. jeg trenger komplett volvo.. kaster den paulsen volvo'n.. hele bilen er jo bananskjeiv og rusta i filler.. trur bilene hadde begynt å gå bedre om folk hadde tenkt mer på understell. mye bra motor og mye ræva dempere og sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 bygger ikke noe mere gromt en opel;) gromt nokk det, men skal jeg koste på enda mere en det, så leger jeg det ikke ut på internet;) for det må jo vere veldig DUMT å reklamere for bilen en ikke vil miste.... Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 må vell justere litt på bak stillinga mi og jeg.. skal man komme av plata :P Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 godt å høre håvard. spare opp non budpenger også da?.. skal bare justere demperene mine så får jeg den startrask, også legge non vekter baki og passe på å ha full tank vært heat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 bygger ikke noe mere gromt en opel;) gromt nokk det,men skal jeg koste på enda mere en det, så leger jeg det ikke ut på internet;) for det må jo vere veldig DUMT å reklamere for bilen en ikke vil miste.... bombe at du kommer med mere opel Ole. hehe.. blir non nybyg hos svigers også.. holder på med en 4dørs ascona b nå, men den er jo bulkete allerede også er det jo manta'n jeg og han har sammen pluss at de andre skal piffes opp litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 jaja med litt flaks så går det fiint! driver å ordner en saab til landsfinalen tenker jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 det blei kanskje litt feil.. hehe. svarte på en mld på 1 sia.. haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3akm0m Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 blir vell noe mere grommere under huven på omegan ja :) har 3 valg. 3,0 34v,større modifikasjona på c20ne,eller en volvonotor som visstnokk skal være rundt 180hk Siter ¤ Ford Sierra (volvo b230a motor) *bilcoss* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Jeg bygger helt værst bilcross bil :P hehe.. (Y) Ses på mandag Plumbo Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 hehe seff du gjør det kjell.. snakkes på mandag vett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scania76 Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 etter hva jeg har hørt kommer det vistnok i fra de dype skoger i aremark traktene ut en vass lada samara med nok gamp i, og en audi med bra skyv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Får se om denne blir klar för ett löp till sommarn da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg