Gå til innhold

C.O: Prosjekt Jetta

Ranger emnet

***shaddiw***

Anbefalte innlegg

jettamaster skrev:
eg har sota frontlykter.

dei kjøpte eg på ebay, men for å passe så må festane byggast om litt. så viss du skal kjøpe ferdig sota frontlykter på e-aby, så vær litt obs

Kommer nokk ikke til å handle ifra e-bay!

Får se hva som skjer egentlig! Skal handle inn en del plastikk så jeg får fiksa skjermene!

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CaPs_On skrev:
Fy faan, den der var fet :O

Men du, du virker å ha greie på jetta, hva er fargekoden på den lakken som vi har? Og koster det mye for lakk?

Ja pen og str0ken :)

Har brukt xxxx antall timer de siste 3 aarene, saa vet litt om hva som tar seg bra ut ja.

Fargekoden er LN6 og noe, den staar i servicehefte og i bagasjerommet.

Ser bilen din mangler mye glans, men hvis du rubber den ned med maskin, kan den bli riktig saa pen. Les mer om det paa : Detailers Club Norway (Powered by Invision Power Board)

Ellers b0r du melde deg inn i vwaudi-club paa nyaaret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ESPN skrev:
Ja pen og str0ken :)

Har brukt xxxx antall timer de siste 3 aarene, saa vet litt om hva som tar seg bra ut ja.

Fargekoden er LN6 og noe, den staar i servicehefte og i bagasjerommet.

Ser bilen din mangler mye glans, men hvis du rubber den ned med maskin, kan den bli riktig saa pen. Les mer om det paa : Detailers Club Norway (Powered by Invision Power Board)

Ellers b0r du melde deg inn i vwaudi-club paa nyaaret :)

Høres fint ut! Ja den trenger seg en shining tenker jeg! Så det skal jo bli fiksa da! Problemet nå er at jeg ikke har plass å være men det skal jeg fikse! Kjører firma bil for tia men skal hente bilen min selv her til uka! Så skal jeg dra i noen tråder å få bruke bil verkstedet til sivil forsvaret i trondheim! *PAAAAAPPAAAAA :P *

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...