Gå til innhold

Forsterker til komp.sett

Ranger emnet

ActiveX

Anbefalte innlegg

Tenkte det at jeg skulle gå til innkjøp av en forsterker også nå, siden jeg har kjøpt komp.settet.

Ønsker å kjøpe en god forsterker, som jeg senere kan benytte til et annet komp.sett hvis jeg skulle gå inn for å kjøpe det senere.

Er iallefall dette komp. settet jeg har kjøpt Hertz Energy ESK 165.

Trenger også kabler(strøm, høyttaler), og sikringer.. Noen som vet hva man bør kjøpe og hvor?

Stinger er vel ok?

*86 Mercedes BenQ 190 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Audison SRx2S som er på tilbud til 1999,- eller den helt nye SRx2.1 som også koster 1999,-.

Connection FSK600 kabelsett passer fint til begge disse forsterkerne og koster 999,- inkl. skikkelig dobbelskjermet signalkabel, høyttalerledning, Mini-ANL sikring og alt annet du trenger for å koble opp forsterkeren din.

Ja, gode saker det der.

Men dere vet ikke om noe som yter mer i denne prisklassen ca? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Audison SRx2S som er på tilbud til 1999,- eller den helt nye SRx2.1 som også koster 1999,-.

Connection FSK600 kabelsett passer fint til begge disse forsterkerne og koster 999,- inkl. skikkelig dobbelskjermet signalkabel, høyttalerledning, Mini-ANL sikring og alt annet du trenger for å koble opp forsterkeren din.

Har tatt en titt på nettet, og kan ikke finne noe som yter ca som denne Audison SRx 2S til en så rimelig pris.

Men denne forsterkeren, er vel ikke noe Boschmann varer, at det ikke holder mål og at det bare er liksom ytelse?

Er det flere på forumet her som anbefaler Audison forsterkere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audison er håndlaget i Italia og holder ekstremt høy kvalitet, både mekanisk og lydmessig. Den er så billig nå, fordi det har kommet et nytt design, men ikke noe galt i å kjøpe fjorårdets modell når den er så billig som dette

Ja, kanskje jeg skulle prøvd meg på disse Audison forsterkerne.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider