sandersen Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 jeg syntes den var mye dårligere en min gode gamle mx300, hvordan kan det la seg gjøre? de er jo så si like og regner da med at g3 har mer dpi en mx300. Men den henger faktisk mye mere etter, gjør jeg raske bevegelser henger den ikke med og ikke særlig presis er den eller, klarer nesten ikke få til perfekte rundinger uten at den stopper opp eller "kutter" over. Fulgte ikke med noe cd men noen der ute som har samme erfaring? om det hjelper med drivere el no. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Etter som det ikke fulgte med CD, er det godt mulig det er driveren det står på. Last ned nyeste driver her! og prøv. Lykke til! Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 nå blei den bare værre.. fy FAEN for en dritt mus, umulig og lage en rett strek fra ene enden av skjermen tvers over til den andre uten at den skrår ut rett eller henger etter.. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Hvis ny driver ikke hjalp er jeg veldig usikker på hva som kan være feil, men du kan spørre her: Forum -> Mus, tastatur, o.l. - Diskusjon.no Flere der som kan pc ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greger1987 Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Like greit og oppgradere da altså.. prøv g5 den er presis og følger med hele veien! Sinnsykt fin til gaming er den og! 6-700 hos spaceworld. den er verdt penga for og si det sånn;D jeg bruker den mye til gaming! Siter Saab 93 2008, Vw golf cabriolet 1989, (x)Vw golf gt 1994, (x)Bmw e36, (x)Vw golf 1992, (x)Vw golf 1989, (x)Opel Kadett C City. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Like greit og oppgradere da altså.. prøv g5 den er presis og følger med hele veien! Sinnsykt fin til gaming er den og! 6-700 hos spaceworld. den er verdt penga for og si det sånn;D jeg bruker den mye til gaming! og man får den til halve prisen andre steder:P men er en super mus!:D kan bytte ut vekter og greier under:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strnd Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 G3 musen er en lasermus og ikke optisk som mx300 er, som ogås er det vanlige.. Laser er desverre ganske kresen på underlaget, så trikset er å prøve en annen musmatte om du har. Jeg har G3 selv, og lager helt perfekte rundinger :) Siter '98 535 '89 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 har mx1000 (laser), og med denne matta: Microplex Norge AS så er den utrolig deilig å bruke, glir over alt uten noe problemer og den registrerer alt. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 G3 musen er en lasermus og ikke optisk som mx300 er, som ogås er det vanlige.. Laser er desverre ganske kresen på underlaget, så trikset er å prøve en annen musmatte om du har. Jeg har G3 selv, og lager helt perfekte rundinger :) misforstått litt du.. er optisk som er veldig kresen på underlag, laser kan du bruke så og si over alt. spes mx1000 og g5. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 hvordan musematte har du? hvis du har icemat eller no fungerer det dårlig.. kan også hende det er no galt med musa. razeren min blei sånn litt etter jeg kjøpte den. Si at du skal ha tilbake penga eller ny mus! foresten mx300 har 800dpi mens g3 har 2000. Før du gjør det prøv dette: 1. http://drivers.softpedia.com/get/KEYBOARD-and-MOUSE/LOGITECH/Logitech-G3-Laser-Mouse-301.shtml]Last ned og innstaller denne! Går ikke det gjør du: 2. Uninstaller driveren. Plug inn musa i en annen usb port og installer igjen. Går ikke det heller har ikke jeg noe annet å si enn at det antakelig vis er feilvare. Så gå å bytt til ny eller få penga tilbake! Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 NERDEALARM!!:coplight Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 skal ikke ha g5! kompiss har den, liker den ikke.. musematta er s&s steelpad, funker den. Okay nassa :) skal prøve det, takk Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 skal ikke ha g5! kompiss har den, liker den ikke.. musematta er s&s steelpad, funker den. Okay nassa :) skal prøve det, takk okej, tror den skal funke ja. Men du kan jo sjekke med en annen musematte for sikkerhetskyld. Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 denne musa endte sine dager bindt fast til hengerfeste på toyotaen i 80 på motorveien. aldri kjøp denne musa.. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Har logitech G9 jeg. Beste musa jeg har hatt! (Ikke kom med vitser nå) Anbefales på det sterkeste. Jeg gamer jævli mye, og funker fett. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg