Gå til innhold

Er denne noe å ha? BMW 320 91mod

Ranger emnet

voffe

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg en BMW nå.

Jeg har funnet en jeg lurer på om jeg skal ta en tur opp å se på, men hadde vært kjempe greit med noe innspill fra noen som har peil på disse bilene.

Kanskje dere også vet hva jeg burde se etter før jeg kjøper en slik bil.

Den jeg har sett på er en 1991 mod. BMW 320 150hk som har gått 260 000km. Eieren skal ha 45 000,- for denne.

Følger også med et sett med 18" Tsw felger og 17" O.Z. felger, samt et sett 15" stål.

Er hovedsaklig ute etter en bil jeg kan bruke til jobb hver dag, slippe masse uforventede problemer med som krever verksted og masse penger, samtidig som jeg vil ha det gøy med bakhjulstrekk på vinter og sommmer med en sprek bil.

Er det verdt det? Er det en grei bil?

EDIT: Her er noen bilder av bilen også:

bmw1.jpg

bmw2.jpg

bmw3.jpg

På forrhånd takk :)

Andreas

2000 Audi A4 1.8TQ Avant (snart)

2000 Toyota Celica T23 GT (Til salgs)

x2005 Toyota Corolla 1.4TDI

x1995 Audi A4 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt mer rundt her nå, og kommet på enda et spørsmål.

Hva er forskjelden på

318i

318is

og 320i?

Ser noe greier med at 318i har 115hk, mens 318is har 140hk og 320i har 150 :s

Hva er det "is" står for?

2000 Audi A4 1.8TQ Avant (snart)

2000 Toyota Celica T23 GT (Til salgs)

x2005 Toyota Corolla 1.4TDI

x1995 Audi A4 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

318is finnes også i 4 dørs. men mer sjeldne.

Hvordan er det med servicer på denne bilen da? en bil som har gått 260000km uten å ha gjort noe så ville ikke jeg forventet at denne holdt i lengden om du vil ha en start og kjør bil..

Ellers rust nederst på dører og bakluke er verdt å sjekke..

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfra bildene så ser det ut som en velholdt bil.

Men det kommer ann på servicene, som det blir sagt over meg her. Den har gått et stykke, men om den har tilstrekkelig med service så går den nok en god del til.

Så bør du sjekke om den har vert skadet, for dette er jo en ganske populær ungdomsbil, og da er sansynligheten for at den har vert borti noe der. (Ikke at det ser slik ut da).

Selvsagt finnest det billigere alternativ, men om denne har vert kjørt pent og har god service-historie så burde du vurdere å kjøpe den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider