Dans2ur Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Kan du noen fortelle meg hvordan å hva som skal til for å bytte bensin dysene på g60 motorn. evtuelt hva jeg må ha av for å få byttet dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 umbrako og div fastnøkler/piper. er ikke så vanskelig. det er bare sinnsykt trangt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 og ny chip Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 har ny chip åsså.skjønner det er trangt nede der ass.ser jo ikke ned til dysene en gang jo. ser ut som jeg må ha ut alt som er jo...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 det er ikke så veldig innviklet. bare å ta seg god tid. viktigste er å få det 100% tett etter at du har byttet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 jepp. få det tett! har erfart hva som skjer når det lekker bensin på eksosmanifolden:( Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 om det blir tett finder jeg ut etter jeg har fyra opp motorn eller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 ja. og du merker at dysene "klikker" på plass ned i hullet sitt og i fuelrailen. det hender at dysene kan være litt trange å få i.da kan det være greit å ta på litt olje på o-ringene som sitter oppe og nede på dysene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg