Gå til innhold

Varmeproblem

Ranger emnet

HåkonV

Anbefalte innlegg

Eg har eit problem med golfen min. Varmeapparatet fungerar greit, heilt til bilen bli skikkeleg varm.

Hendelseforløp:

Bilen startar, er kald, berre kaldluft kjem, lufta som kjem blir varmare ettersom motoren blir varmare, Heilt til motoren bli heilt varm, då blir lufta i varmeapparatet kaldare og kaldare, so går det sjiftvis, varm å kald luft, kan virke som når kjølevifta kjem på blir lufta kaldare

Nokon som veit noko om kva det kan vere?

(er veldig irriterande no når varmestokken kryp under 0 å du sitt i bilen so blir det plutseleg iskald luft som kjem ut av varmeapparatet)

Senator 3.0 24v ;) Solgt doh

Golf 1.8 SOLGT

Ascona 1.6 . Spikar

Vectra 1.7td SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt merkelig att dette skal skje kvar gong bilen blir varm? kan det ha noko med termostaten å gjere? elle vannpumpa kanskje?(lageret i vannpumpa er gåen so kan hende resten av pumpa med begynde å synge på siste verset) som gjer att d ikkje blir vanngjennomstrauming i varmeregisteret?

Golf 1.8 SOLGT

Ascona 1.6 . Spikar

Vectra 1.7td SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjent problem.. Det er en ventil som sitter i motorrommet på slangene inn til varmeapparatet. En på hver slange, med en tynn slange mellom dem. Fjern hele dette arrangementet og sett inn f.eks. kobberrør som skjøt istedetfor. Sitter ved torpedoveggen, litt ved siden av bremsevæskebeholderen. To like store gummislanger, de "klossene" på disse slangene skal altså fjernes.

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var der for å begrense trykket inn til varmeapperat registeret , på noen få biler ble trykket for stort på denne og den sprak. Fagfolk sier det er bare til å fjærne denne ventilen nå ...

Ventilen er defekt hos deg ....

Du kan sikkert ta deg en tur på møller å kjøpe en ny hvis du absolut vil ha den ... Men er bare til å ta bort alt å sette inn to rør der ...

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. har fått ca samme feil på bilen min nå. kommer varm luft til et visst punkt og etter det så er det bare kald luft. uansett.

tror folk det er samme problem jeg har ? vifta funker fint og forrige eier hadde ikke noe problemer ? vanskelig å bytte disse rørene? fort gjort? har en 16v.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funka fett som faen det der. gjort på 50 min, hadde litt problemer med å få av klemmene. satt ganske godt. men tok de av. knuste innmaten., (ommøblerte litt på ene) men så det er gjennomstrømming hele tida. og vips så var det varme. digg.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott.. Eg og trudde det virka, det virkar betre, men det er enno noko som er gale, for av og til blir lufta fortsatt kald. ikkje så ofte, å ikkje så kald som før. men noko er gale(trur ikkje det er noko med ventilane.) kan det vere drit i varmeregisteret som gjer att det er dårleg gjennomstrøymning?(kjølevatnet ser ut som gammal motorolje)

Golf 1.8 SOLGT

Ascona 1.6 . Spikar

Vectra 1.7td SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider