Gå til innhold

Grei bil med rwd ?

Ranger emnet

Megamann89

Anbefalte innlegg

volvo 240. fins mange av de, så smeller du plukker du bare nye deler:)

sier meg enig med sindre carlsen.. Det MÅ jo bare bli 240 eller 740(veit ikke om du kan tenke deg stasjonsvogn jeg)hvis du vil det så er jo Volvo 245 og 745 rimelige ungdomsbiler, men vær obs på ihjelkjørte "rånabiler", helst 1988 modell eller nyere og for din egen lommeboks-skyld, kjøp det MED innsprøytningsmotor! da har du knallbil.. med orignal 75% volvo-sperre så kan du ha det jævli morro på alle slags underlag...

hvis du mot formodning ikke ville ha Volvo så er eneste andre muligheten du MÅ ha i såfall Ford Sierra,Granada eller taunus...

det er rett og slett kun 2 muligheter, volvo eller ford. Jeg fraråder deg VELDIG BMW e30, vi har(hatt) masse BMWr og den verste søpla er e30.. men likar du å skru hele tida, og liker stygge biler så kan du jo gjerne kjøpe e30.. men skulle jeg anbefalt deg BMW, så måtte det bli 5-serie(e28) eller 7-serie (e23) eller (e32 men di er ganske vanskelig å få tak i billige)...

så her er det bare å begynne å leite på nettet... både 240 osv. og sierra er holdbare, går brukbart, bruker ikke veldig mye bensin og er morrosamme å kjøre.. har erfaringer i området med jordebil-kjøring og kjenner mange som har testa det meste, vi har kommet fram til at disse to bilene var de som tålte det utenkelige..

så hør på meg er du snill for ditt eget beste:happyhappy:

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennes jo ut som man kjører en lastebil i 240 da, svæææære panseret foran deg, kneet inni dashbordet. Nei..

svært panser er jo bare bra, nok til å ta imot kraftige smeller, og er lett og holde kontroll på hvor fronten er med hjørnene!

klager du på plassen inni en 240? da eru ikke liten for å si det sånn!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider