Gå til innhold

Kult \ Ukult? Pent \ Stygt? Din mening om S15 cab!

Ranger emnet

Tidligere bruker

Anbefalte innlegg

Syns S15 cab er en fin bil. Var helt grei denne også (bortsett fra handikappgir og fargen), men ville heller hatt S13 front på S13 og S15 front på en S15 da etter min mening du får rart bilde av bilen når du ser den i profil som S13.5. Rompa slutter veldi brått og rett ned, mens fronten har veldi fin bue der den begynner. Samme når du bygger om til S13.5 med vår 200sx

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns S15 cab er en fin bil. Var helt grei denne også (bortsett fra handikappgir og fargen), men ville heller hatt S13 front på S13 og S15 front på en S15 da etter min mening du får rart bilde av bilen når du ser den i profil som S13.5. Rompa slutter veldi brått og rett ned, mens fronten har veldi fin bue der den begynner. Samme når du bygger om til S13.5 med vår 200sx

hadde vert bedre, og finere om det var en RS13 det var som var bygget om. Da denne har en del penere former enn PS13. Men helt klart at om man bygger på en PS13, så har man PS13 front. Ikke tukler med S15 front. Hadde vert mye penere da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pent var det ikke.... jeg klarer ikke helt si hva jeg syntes... altfor mange stygge ord som summer i hodet mitt....

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider