Juristen Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Med fare for å få kjeft for å starte en MC-tråd på et bilforum, tar jeg likevel sjansen, ettersom Stripa er til for prat om alt annet enn bil. Og for ordens skyld, jeg har prøvd mc-forumet.no, men der er det stort sett bare fjortisser og følsomme gamlinger, og dem nytter det ikke å kommunisere med ;) 1) Hva er problemet til bilførere som hisser seg opp over at MC-er sniker i køen? Kan de ikke bare innse at vi uansett tar dem igjen så fort det blir grønt, og like godt la oss komme først av gårde? :) Blir alltid like imponert over dem som tuter og viser fingeren når jeg triller forbi dem i køen... Noen tanker om hva de sliter med? :D 2) Hva slags sykler har dere? Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Hei du! 1. Jeg sniker fint lite i trafikken, fordi jeg stoler så lite på bilførere ;) 2. Suzuki GSXR 1000 K5, som jeg har 0 kontroll på da jeg er ute og kjører.:crazysant: Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Ehm, har ikke så mye jeg skulle sagt. 1. Kjører pent jeg, sniker aldri. (mest pga at jeg ikke klarer det) 2. *kremt* Suzuki RMX 50 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 1. sniker når jeg kan snike, det er halve grunnen til og kjøre MC. det er lettere og komme frem med dem i ruch tiden. bilistene får bare finne seg i det. jeg har ett lite kjøretyøy og dermed utnytter jeg de mulighetene jeg har. bilistene har store biler og har de fordelene det bringer med seg 2. har ikke sykkel enda, men er veldig på leit. (har to tempoer i garasjen menne) Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Må legge til at jeg med "snike" mener å trille pent forbi når anledningen byr seg, jeg mener ikke hasardiøse forbikjøringer på kryss og tvers mellom biler i høy hastighet :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Hei du! 1. Jeg sniker fint lite i trafikken, fordi jeg stoler så lite på bilførere ;) 2. Suzuki GSXR 1000 K5, som jeg har 0 kontroll på da jeg er ute og kjører.:crazysant: Hvor mye må du ut med i forsikring i året for GSX-R'en da? Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 1. Samme her. Sniker aldri, Synes det er litt guffent å tråle ute ved gule stripa med masse biler i mot :) 2. Honda XRV750 - Africa Twin Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Hvor mye må du ut med i forsikring i året for GSX-R'en da? Ca 13 000,- Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Ca 13 000,- Kasko? Hvilket selskap? Jeg må ut med ca 8 lapper for kasko på en CBR 600 F Sport hos Gjensidige, og er egentlig ikke så veldig fornøyd med det, men jeg har ikke funnet noe bedre tilbud noe annet sted... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noldeeus Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Da kan jeg anbefal Terra. Jeg har hatt dem siden jeg var 16 på KTM`n. De er det billigste og beste(?). Da jeg fikk frastjålet KTM`n min var de VELDIG alrighte mot meg og vi ble enige om oppgjør osv uten noen form for krangling. Og jeg tenkte jeg skulle stå hardt på midt og kreve det jeg kunne få solgt den for, og utfallet var egentlig bedre enn det og. Har sjekket opp mange ganger og de er fortsatt billigste å forsikre sykler i. Hva angår det med sniking, så kan jeg vell røpe at jeg har har litt sånn fjortistendenser og ser jeg mitt snitt så kjører jeg forbi. Uavhengig om jeg har god eller dårlig tid. Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Da kan jeg anbefal Terra. Jeg har hatt dem siden jeg var 16 på KTM`n. De er det billigste og beste(?). Da jeg fikk frastjålet KTM`n min var de VELDIG alrighte mot meg og vi ble enige om oppgjør osv uten noen form for krangling. Og jeg tenkte jeg skulle stå hardt på midt og kreve det jeg kunne få solgt den for, og utfallet var egentlig bedre enn det og. Har sjekket opp mange ganger og de er fortsatt billigste å forsikre sykler i. Hva angår det med sniking, så kan jeg vell røpe at jeg har har litt sånn fjortistendenser og ser jeg mitt snitt så kjører jeg forbi. Uavhengig om jeg har god eller dårlig tid. Er Terra interesserte i folk som bare skal ha MC-forsikring da? Eller må du forsikre biler, hus, hytte, kjerring, bikkje og unger først, for at de i det hele tatt skal gidde å snakke MC? :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noldeeus Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Er Terra interesserte i folk som bare skal ha MC-forsikring da? Eller må du forsikre biler, hus, hytte, kjerring, bikkje og unger først, for at de i det hele tatt skal gidde å snakke MC? :) De er interessert i alle har jeg følelsen av. Kanskje spessielt nå? :P Men de er ihvertfall utrolig hyggelige mot meg, noe de altid har vært. Helt siden jeg var 16 og hadde en lett mc med veldig høy ulykkestatistikk og et helt fersk førerkort og ikke hadde noen annen form for forsikring. Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 1. Gjorde det alltid før, har til og med fått billister som svinger inn mot midten når jeg er ved fører ruten. Veldig koselig. Og det er nok det samma som alltid, "hvorfor skal ha, når jeg ikke kan". 2. Hadde honda sfx 50, skal nok kjøpe en til og starte nytt prosjekt Honda sfx 900. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Har ikke sykkel jeg. Nærmeste jeg kommer er gamle moppen. Blodtrimma X med de vanlige X-sykdommene; Masse strips, tenninga slås på med skrujern og så måtte den løpes i gang. Og jeg sneik ALLTID hvis sjansen bydde seg. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 før : Husky , 400 suzuki 125 SM kommende, : Ducati 618 Suzuki Gsx 750 R 2003 Husky 540 Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg