Gå til innhold

MC-eiere, se her...

Ranger emnet

Juristen

Anbefalte innlegg

Havner rett som det er bak en skuter på vei hjem fra jobb.. (samme jenta hver gang)den går ca 40-45km/t. Hun ligger konstant på gulstripa! enser ikke køen på 50 biler bak! i oppoverbakker er hun nede i 30km/t! traff henne tilfeldigvis på narvesenkiosken forleden! Spurte om hun ikke kunne være så vennlig å slippe forbi køa som brukte å oppstå bak henne daglig. Fikk ett surt svar tilbake om att de hadde lært på kjøreskolen att å svinge inn mot høgre(hvitstripa) ville føre til en masse farlige forbikjøringer!! Hallo! hun passerer minst 10 rasteplasser på desse 1,5 mila hun lager kork! Å folk peiser forbi på de mest horrible plasser i forbannelse! (80 sone kl 16.00) Vi lærte å slippe forbi folk i min tid som mopedist! O.t. men... Har faktisk sett biler kjøre forbi henne på høgresiden! så til venstre ligger hun ja!!:angry:

Opel omega 2,5-96

Opel omega 2,5-96 Nr2!

Opel manta-72 2,4i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hu må være passe blond, lille bror tok akkurat lappen på mop å det de har lært er at du skal holde til høyre når du kjører langs veien, men legge deg litt ut mot venstre ved rundkjøringer slik at folk ikke begynner å kjøre forbi i rundkjøringa, å det er jo logisk. å seff hvis du skal til venstre i et kryss da.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Kjører alltid forbi bilene før køen begynner, så jeg er alltid først i køen :D hehe, neida... hmm, egentlig ikke sniket så mye og har heller aldri fått noen bil sjafører på nakken av den grunn..

2. Har hatt en Aprilia RS125 03mod Full effekt og en RS125 06 mod. Satser på en GSXR-600 eller R6 eller någet slikt til sesongen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

muren motor skrev:
Havner rett som det er bak en skuter på vei hjem fra jobb.. (samme jenta hver gang)den går ca 40-45km/t. Hun ligger konstant på gulstripa! enser ikke køen på 50 biler bak! i oppoverbakker er hun nede i 30km/t! traff henne tilfeldigvis på narvesenkiosken forleden! Spurte om hun ikke kunne være så vennlig å slippe forbi køa som brukte å oppstå bak henne daglig. Fikk ett surt svar tilbake om att de hadde lært på kjøreskolen att å svinge inn mot høgre(hvitstripa) ville føre til en masse farlige forbikjøringer!! Hallo! hun passerer minst 10 rasteplasser på desse 1,5 mila hun lager kork! Å folk peiser forbi på de mest horrible plasser i forbannelse! (80 sone kl 16.00) Vi lærte å slippe forbi folk i min tid som mopedist! O.t. men... Har faktisk sett biler kjøre forbi henne på høgresiden! så til venstre ligger hun ja!!:angry:

Det er slike som ikke burde ha lappen. Jeg selv tok moppedutt-lappen i sommer, og jeg lærte at man skal ligge midt på, men legge seg mot høyre når det er forsvarlig for biler å kjøre forbi. Man skal ikke ligge til høyre, for da har bilister det med å ta dumme sjanser som det er moppedistene som må ta støyten for (bokstavelig talt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider