ActiveX Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Hei! Kjøpte for et par år siden et par med JBL. Og har merket nå i en god stund at de skurrer forferdelig.. Både når jeg skrur voloumet opp og ned. Så plutselig stoppet skurringen, så begynte det på igjen.. Noen som vet hva som kan være problemet? Og hvis en magnet sitter i "spenning" med metall, over lengre tid, skal det ikke gjøre innvirkning på høyttaleren? Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 hmmm... høres ut som litt halveis terminering i mine ører. DET hadde jeg sjekka først. Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 hmmm... høres ut som litt halveis terminering i mine ører. DET hadde jeg sjekka først. Å hva vil det si? ^^ Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_jurgen Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Terminering = Tilkoblingspunkter altså om det er slakke i tilkoblingene, enten på høyttalerterminalene eller tilkobling til delefilter/spiller/forsterker etc. Siter - 90 vw golf g60 turbo - 93 vw golf cl (konebil) - 00 vw Passat 1.8 20v (SOLGT) - 89 Opel kadett E 1.6i (påkjørt og drept av XC70) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg