Gå til innhold

rånere går til annmeldelse....

Ranger emnet

dr.enos.pork

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og når temaet er oppe, noen gang hørt sangen "Bøgata by night" med "E-76"?

Mange år siden de prøvde å slenge dritt om råninga i Bø, hva skjedde, jo hvem er de ivrigste lytterne til sangen, rånerane det.

God kveld :-)

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke noe i veien for å ta opp igjen gamle tråder hvis innholdet fortsatt er aktuelt. Stå på, "golf fan". Du er min helt (ironi).

Må ikke kødde med en som har en Golf 2 cabriolet. Han vet hva han snakker om - don't even go there :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahaha. Det er så mange gode innlegg på bilforumet nå for tiden. Bare i dag har jeg hørt om eieren til den laveste bilen i gata, som får fingeren av naboene når han trør den til 5000 rpm. Men som om det ikke skulle være nok, så fikk jeg også gleden av å leste tråden til en som ville ha potte i "skyline-stil".

Herlig <3

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har den laveste bilen i gata og det største anlegget og folka rundt er sure fordi når jeg flytter litt på bilen som bare 1 meter utafor tomta på asfalten og den skraper så kjefter dem... og sier at de rånerne er bare noe dritt at de må skaffe seg et liv.. er jo ikke alle som kjører for fort og krasjer er jo mange som kjører pent og holder seg unna trøbbel, noen som ødelegger for alle, er dumt ass men jeg har lært meg og ignorere det... men naboene er litt irritert pga bass og lav bil, øvelseskjørte hjem fra mora mi til faren min med caben, hadde taket nede og høy musikk på, dro bare litt på turtallet ut fra bensinstasjonen for moroskyld hadde 5000 omdreininger og mange som kikket og var irritert, er så lei av sånt bare pga musikk og drar litt på turtallet for å komme fort opp i fart... fikk til og med fingeren opp

Om 5 år,

når eller OM du får sertifikat, har blitt drita lei en skamklippet golf som ikke er mulig å kjøre noen plass med, så vil du forstå å dumt denne kommentaren din egentlig er...:crazysant:

Vi andre som er dobbelt så gammel som deg bare gliser og rister på hode av sånne som kommentarer og sukk som kommer fra deg...:zzzz:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 5 år,

når eller OM du får sertifikat, har blitt drita lei en skamklippet golf som ikke er mulig å kjøre noen plass med, så vil du forstå å dumt denne kommentaren din egentlig er...:crazysant:

Vi andre som er dobbelt så gammel som deg bare gliser og rister på hode av sånne som kommentarer og sukk som kommer fra deg...:zzzz:

For vi var ikke slik selv da vi var på den alderen, eller? Idag kan vi le av mye rart og dumt vi gjorde dengangen. Det betyr ikke at vi selv bør le av de som er på samme stadie nå.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke Golf 2 cabriolet var blitt laget mente dem poduserte Golf 1 cab likt med vanlig Golf 2

Nettopp det som var poenget. Han påstod hardt at det var en Golf 2 Cab, når andre entusiaster og wiki-sitater sa noe helt annet=P

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider