Gå til innhold

(Avsluttet)

Ranger emnet


Einart

Anbefalte innlegg

muligens eg tar å gjør den som dei andre kadettene dere har lagt bilde av...utseende som nesten alle har...synst det er ganske fint ja, men brukte det jeg hadde forran meg i mellomtia,og ble litt harry kansje til slutt ja..:S men men...går vell lei av det en gang så blir det kansje en makeover og fin til slutt:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 696
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

her er ett par bilder eg tok i dag..sånn den ser ut i dag..

 

fjellbygda.jpg

 

en kompis av meg sin bil og min i bakgrunnen....

 

fjellbygda.jpg2.jpg

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maligspannet kostet meg en 400lapp og noen spraybokser av svart..som på panser og tak er matt svart og under bagasjelokk og panser er svart blankt.. det ser vertfall ikke jalla lakket ut hehe....for har lakka en del før så ble ganske jevnt og fint bedre en eg hadde trudd.men men..

 

men det ble no sånn det blei, måtte ha bilen på veien og bli ferdi me den så fort som mulig egentli for jeg reiser til der jeg bor igjen, så ble å lakke bilen på en enkel måte...får bare ta meg tid til å heller pusse den ned igjen ellernoe når eg får bedre tid evt.:) og når jeg får tak i penger og jobb:P

 

Lakken på den så da ikke så ille ut til å begynne med..?

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakken på den så da ikke så ille ut til å begynne med..?

 

den grønne du tenker på? har tenkt litt tilbake på den, og fks den og svart hadde passet litt sammen trur eg..men..ja vet ikkje eg? :P.. synst den grønne lakken såg litt tam ut og...også var det jo flere plasser det var lakkrust bobler som eg måtte ha vekk osv...og så hadde eg ikkje fargekoden heller på den...hmmm..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er ikke ondt ment, så nei det syns jeg ikke er feil. er bedre at noen gir en pekepinne på hva som skal til for å få denne bilene "grisefet". enn at noen ender i harry fella. men du er vel kansje en av disse som liker at noen kjører rundt i en herpa gammel opel, sånn at du kan snakke drit om opel folk?....

 

jeg bygger vertfall ikke fin bil for at ikke folk skal snakke drit om opel... folk kan meine ka di vil om opel,ford,vw,toyota osv for meg...

 

sorry OT..

 

syns den blei grei jeg,,, ikke akuratt sånt min bler men... stå på..

-Opel Kadett c 1976 caravan

-Opel kadett c 1977 sedan

-Opel kadett c 1979- banebil

-Opel ascona b black jack-

-opel omega b 2.5v6 sedan-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... at den blir brukt! Jeg er heller ikke enig med deg i alle dine valg, men biler er til for å brukes! Trailer queens er pent å se på, men det blir feil å ha en bil som er så strøken at man ikke tør bruke den.:deng

 

Derfor synes jeg det er bra du har sørget for at bilen ikke ruster opp med det første og at den får mosjonert seg. Opel er jo tross alt bare et transportmiddel?! :scooter:

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hehe...joda bilen blir brukt mye den og vaskes mye:P og blir tatt vare på:P blir vell oppgradering etter hvert...

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

jaujau...det som er blitt gjor nå i det siste er å lakket a og b stolpene...(om det er det det heter da)svarte....såg egentli bare litt rart ut når dem var gule...så nå er hele taket og stolpene ned langs vinduene svarte og det synst eg ble bedre...og har ordna litt mer med anlegget...har 16 høytaler element i bilen nå,4 forsterkere..altså 2 monoblocker,og 2stk 2kanalere, og noen diskanter på cdspilleren..men drit i det.....etter hvert blir det nok 13kromfelger og lavprofil og senk..regner eg med...men fks 13" felger..vilken profil bør eg ha på dei? vist felgene er 7-8x13" ? kom med tips gjerne.

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe kult du har gjort det da:P vell eg liker krommen på bilen så den beholder eg,,svart list frempå støtfanger var det ikke fra før så den blir fortsatt helkrom..ang felger liker eg mer kantfelger men det var arti å se hva du har gjort uansett,,var litt stili med mer svart på bilen og;)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette..Kanskje litt harry,men bedre enn at den står iro å rottner!:)

 

Sleng på senk nå så!

Ang dekk profilen,så spørs det om du skal ha dekk strekk eller ikke?

 

ka du mener med dekk strekk? sånn dekka skråer liksom opp mot dekkflata?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår