Ascona-B-Power Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 hehe kult du har gjort det da:P vell eg liker krommen på bilen så den beholder eg,,svart list frempå støtfanger var det ikke fra før så den blir fortsatt helkrom..ang felger liker eg mer kantfelger men det var arti å se hva du har gjort uansett,,var litt stili med mer svart på bilen og;) siden det er ny front med de firkantete lyktene så syns jeg bilen blir litt kuulere med litt nedtona krom og et hint av 80 tallets racing look, så da passet det med svart plast list på fangeren, svarte dørhåndtak og engelmanns sport speil. angående krom så har du jo mye krom som vises. kromfangere, krom spreng list rundt vindu, krom låsesett, krom opel stjerne/kadett merke på koffert og lettmetall felger.... så det er da plenty av krom på bilen.... skulle ha fiksa på bakenden å men det var ikke noe bra bilde.... hvis jeg nå hadde et brukanes bilde så hadde det blitt lakkert i bilens gul farge mellom lyktene, av rundet hjørnene ved takket som er lakkert svart, lakkert baklyktene i rødt untatt det hvite rygge lyset, svart plast list på krom fanger, 2" eksos ende rør.... de felgene satt jeg bare på for å illustrere lettmetal felger, siden dem passet bilde så godt uten så mye modifisering. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 siden det er ny front med de firkantete lyktene så syns jeg bilen blir litt kuulere med litt nedtona krom og et hint av 80 tallets racing look, så da passet det med svart plast list på fangeren, svarte dørhåndtak og engelmanns sport speil. angående krom så har du jo mye krom som vises. kromfangere, krom spreng list rundt vindu, krom låsesett, krom opel stjerne/kadett merke på koffert og lettmetall felger.... så det er da plenty av krom på bilen.... skulle ha fiksa på bakenden å men det var ikke noe bra bilde.... hvis jeg nå hadde et brukanes bilde så hadde det blitt lakkert i bilens gul farge mellom lyktene, av rundet hjørnene ved takket som er lakkert svart, lakkert baklyktene i rødt untatt det hvite rygge lyset, svart plast list på krom fanger, 2" eksos ende rør.... de felgene satt jeg bare på for å illustrere lettmetal felger, siden dem passet bilde så godt uten så mye modifisering. :) jepp skjønner;) ang baklyktene tenkte eg å kjøpe helt røde,eller sota,vet ikke om ryggelyset blir rødt og da...der eg kjøpte hvite blinkers solgte dem hvite ,røde og sota baklykter så vidt eg husker da..kan se om eg kan få tatt et skikkli bilde av ræva en dag så kan du photoshoppe den om du vil;) hehe.. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 hvis du nå skal ha sota lykter bak å ikke ha det fremme så blir det merkelig... helt røde lykter går jo ann men er kjipt når man skal rygge da... det du kan gjøre er å kjøpe rød lykte lakk og en boks klarlakk... så har du røde og hvite baklykter. derfor jeg synest det blir finest er fordi dine fram lykter er hvite og da går det igjenn med hvite ryggelys der bak... blir mere en helhet i det da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 ja , neh trur det blir røde bak...men kunne tenkt meg og hatt det lovligt isteden for å lakke liksom..hmmm har jo lykteglasa på den andre bilen eg kunne lakka kansje og testa hvordan det blei.. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 ja du kan jo prøve er jo det billigste alternativet også, men husk å ha på klarlakk etter du har spraya på rød lyktelakk, så holder det seg bedre og det blir en finere finish... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 innvendig eller utvendig ? Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 utvendig så klart.... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Sånn at den skråer ja. 7" dekk,ca 180-225dim,kommer an på om du skal ha dekkstrekk.(noe som jeg synes er tøft) Den lakkeringa på Photoshoppen var digg! Resten kan jeg gå god for,men lakkeringa er noe som skulle vært gjort på bilen syns jeg. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 utvendig så klart.... ;) hehe jah, nå har jeg lakka over oransje blinklysene,,hadde ikkje lyktelakk men hadde en rødfarge liggenes som va ganske lik den orginale røde glasset..ble bra nok det, men blir vell å bestille helt røde baklykter sikkert:) Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zNiPeeR Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 hive ut noe bilder snart eller.. hehehhe Siter -Opel Kadett c 1976 caravan -Opel kadett c 1977 sedan -Opel kadett c 1979- banebil -Opel ascona b black jack- -opel omega b 2.5v6 sedan- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 ja trur det:P det som er blitt gjort nå er lakka litt på baklyktene,sota framrutene..bare måtte se hvordan det blei..so har eg kjøpt kvite parklys 4led pærer på biltema..ble bra synst eg..så har eg gule pærer med lillaskjær i som matcher gulfargen på bilen hehe, og montert frontsett litt mer osv.. skal se om eg får tatt bilder med kamera ja:P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 ja so har eg to til kadett emblem eg ska ha på framskjermene der blinklysene egentli skal være Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 ja tok å knipsa noen bilder i dag så slenger litt ut..noen er litt gamle og...lakka a og b stolpene svarte der rundt om med rutene osv..her er noen gamle og nye bilder vertfall.. nye bakdekk ble kjøpt inn. kjøpte 4led parkpærer fra biltema og satte i..viser ikke så godt på bilde..var stili i mørket vertfall:D her tenkte eg å feste kadett emblemet på hver skjerm montert turteller satt i frontsett og ett sett ekstra diskanter lakka der som var gult før,,takstolpene eller ka det heter.. jau.. jau Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaduttkarn Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Det ble straks bedre når du fikk lakkert de midterste takstolpene svarte :) Siter http://www.Omc.no Opel Kadett C 1974 1.2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zNiPeeR Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 såg greit ut dette... sko ha lakka A stolpen og Siter -Opel Kadett c 1976 caravan -Opel kadett c 1977 sedan -Opel kadett c 1979- banebil -Opel ascona b black jack- -opel omega b 2.5v6 sedan- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg