Gå til innhold

(Avsluttet)

Ranger emnet

Einart

Anbefalte innlegg

hehe kult du har gjort det da:P vell eg liker krommen på bilen så den beholder eg,,svart list frempå støtfanger var det ikke fra før så den blir fortsatt helkrom..ang felger liker eg mer kantfelger men det var arti å se hva du har gjort uansett,,var litt stili med mer svart på bilen og;)

siden det er ny front med de firkantete lyktene så syns jeg bilen blir litt kuulere med litt nedtona krom og et hint av 80 tallets racing look, så da passet det med svart plast list på fangeren, svarte dørhåndtak og engelmanns sport speil.

angående krom så har du jo mye krom som vises. kromfangere, krom spreng list rundt vindu, krom låsesett, krom opel stjerne/kadett merke på koffert og lettmetall felger.... så det er da plenty av krom på bilen....

skulle ha fiksa på bakenden å men det var ikke noe bra bilde.... hvis jeg nå hadde et brukanes bilde så hadde det blitt lakkert i bilens gul farge mellom lyktene, av rundet hjørnene ved takket som er lakkert svart, lakkert baklyktene i rødt untatt det hvite rygge lyset, svart plast list på krom fanger, 2" eksos ende rør....

de felgene satt jeg bare på for å illustrere lettmetal felger, siden dem passet bilde så godt uten så mye modifisering. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 696
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

siden det er ny front med de firkantete lyktene så syns jeg bilen blir litt kuulere med litt nedtona krom og et hint av 80 tallets racing look, så da passet det med svart plast list på fangeren, svarte dørhåndtak og engelmanns sport speil.

angående krom så har du jo mye krom som vises. kromfangere, krom spreng list rundt vindu, krom låsesett, krom opel stjerne/kadett merke på koffert og lettmetall felger.... så det er da plenty av krom på bilen....

skulle ha fiksa på bakenden å men det var ikke noe bra bilde.... hvis jeg nå hadde et brukanes bilde så hadde det blitt lakkert i bilens gul farge mellom lyktene, av rundet hjørnene ved takket som er lakkert svart, lakkert baklyktene i rødt untatt det hvite rygge lyset, svart plast list på krom fanger, 2" eksos ende rør....

de felgene satt jeg bare på for å illustrere lettmetal felger, siden dem passet bilde så godt uten så mye modifisering. :)

jepp skjønner;) ang baklyktene tenkte eg å kjøpe helt røde,eller sota,vet ikke om ryggelyset blir rødt og da...der eg kjøpte hvite blinkers solgte dem hvite ,røde og sota baklykter så vidt eg husker da..kan se om eg kan få tatt et skikkli bilde av ræva en dag så kan du photoshoppe den om du vil;) hehe..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du nå skal ha sota lykter bak å ikke ha det fremme så blir det merkelig...

helt røde lykter går jo ann men er kjipt når man skal rygge da...

det du kan gjøre er å kjøpe rød lykte lakk og en boks klarlakk... så har du røde og hvite baklykter. derfor jeg synest det blir finest er fordi dine fram lykter er hvite og da går det igjenn med hvite ryggelys der bak... blir mere en helhet i det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja , neh trur det blir røde bak...men kunne tenkt meg og hatt det lovligt isteden for å lakke liksom..hmmm har jo lykteglasa på den andre bilen eg kunne lakka kansje og testa hvordan det blei..

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn at den skråer ja.

7" dekk,ca 180-225dim,kommer an på om du skal ha dekkstrekk.(noe som jeg synes er tøft)

Den lakkeringa på Photoshoppen var digg!

Resten kan jeg gå god for,men lakkeringa er noe som skulle vært gjort på bilen syns jeg.

Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utvendig så klart.... ;)

hehe jah, nå har jeg lakka over oransje blinklysene,,hadde ikkje lyktelakk men hadde en rødfarge liggenes som va ganske lik den orginale røde glasset..ble bra nok det, men blir vell å bestille helt røde baklykter sikkert:)

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja trur det:P det som er blitt gjort nå er lakka litt på baklyktene,sota framrutene..bare måtte se hvordan det blei..so har eg kjøpt kvite parklys 4led pærer på biltema..ble bra synst eg..så har eg gule pærer med lillaskjær i som matcher gulfargen på bilen hehe, og montert frontsett litt mer osv.. skal se om eg får tatt bilder med kamera ja:P

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja so har eg to til kadett emblem eg ska ha på framskjermene der blinklysene egentli skal være

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tok å knipsa noen bilder i dag så slenger litt ut..noen er litt gamle og...lakka a og b stolpene svarte der rundt om med rutene osv..her er noen gamle og nye bilder vertfall..

nye bakdekk ble kjøpt inn.

nyebakdekkjpg2.jpg?t=1215649744

kjøpte 4led parkpærer fra biltema og satte i..viser ikke så godt på bilde..var stili i mørket vertfall:D

her tenkte eg å feste kadett emblemet på hver skjerm

montert turteller

satt i frontsett og ett sett ekstra diskanter

IMGP3207.jpg?t=1215660535

lakka der som var gult før,,takstolpene eller ka det heter..

hofte.jpg?t=1215660648

jau..

nattbilen.jpg?t=1215660908

jau

nattbilen2.jpg?t=1215660945

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider