Gå til innhold

(Avsluttet)

Ranger emnet


Einart

Anbefalte innlegg

  • Svar 696
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

forsterkningskitt eg kjøpte av en kompis (tropax på kadettforumet)

 

Forsterkningskitt.jpg

 

sveist på og skal slipe ned sveisene

Kanin009.jpg

 

grunna og klar for lakk

Kanin011.jpg

 

Kanin015.jpg

 

hoved plata

Kanin011__1_.jpg

 

ferdig lakka

Kanin010.jpg

 

synst det blei greit nok

Kanin005.jpg

 

Kanin024.jpg

 

Kanin022.jpg

 

 

ja det var en liten smakebit..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjå det. Då blir det bare sleppe Kadett'n ned til bakken når senkesettet kjem, eller? Blei stillig med sama farge under som du har på bilen:) Du skulle ha lakka bakakselen og, trur det hadde blitt stillig!

Og foresten: Du som har så mykje annlegg i bilen, du har ikkje tenkt på ein slik spenningsstabilisator eller kva det no heitte. Skal vist skåne annlegg o.l. Veit ikkje åssen det fungerar. Eg såg den på BSbildeler.no. Det var tilbud på dei no, trur det var 400,- Bare eit tips...

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har hatt plana om å lakke bakakslingen og hehe..

 

spenningsstabilisator? ka det e for noke egentli? hmm...trur du må forklare litt nermare på akkurat det:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noke som eg synst er rart, er att bilen min tiltrekker seg så jevli med veps eller homler av og til...enten så trur dei at kadetten er ei stor solsikke eller en vepsedronning... så har funnet på ett navn til den som bumlebee:P bare på liksom da...

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke like greit å hive på noen condensatorer det er det de gjør, ev med et ekstra batery og lit støre dinamo 100a kanske?

 

har ett maxxima gel batteri baki no..so skal eg ha ett til frammi,,kondensator har eg,som eg tvile på at den funke som den skal..8farad er den på hadde en stinger 1f kondis før..hadde 14v på forsterkeren altid før...på den eg har nå ligger eg på 12-11 voldt på litt høg guff...så neste gang kjøpe eg heller fleire små kondensatora istaden for ein stor! og større dynamo skal eg ha itte kvart og..en 100amp gjer sikkert susen..en 300amp kveler vell motoren hehe...

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor bestilte du senkesettet ditt foresten? Veit nokon om det passar på 1600 understell og? Sorry off topic...

 

kjøpte det av en fyr heilt nytt...men eg komme ikkje på noken linka no...bsbildeler.no har 60mm til kadett c såg eg...trur eg det va,,,jupp ska sjekke linken

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått montert på 60/60 senkesett

 

IMGP4260.JPG

 

måtte hive på andre hjul bak i mellomtia.. pga dem andre blei for brede

IMGP4259.JPG

 

IMGP4258.JPG

 

IMGP4257.JPG

 

IMGP4255.JPG

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår