Gå til innhold

(Avsluttet)

Ranger emnet


Einart

Anbefalte innlegg

  • Svar 696
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

foresten ang når eg satte senkesettet på,,her e ett bilde av fjærene og demperene...og ett bilde av bakhjule kor lav den ble..grunnen at eg kjører med smalere bakhjul for tiden..så trur det blir bedre med 195/45/13 bak og fremme..det skal vell gå når 205/60/13 hjula bak tok i bakskjermen??

 

Kanin028rwer.jpg

 

Kanin021wer.jpg

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ja:P hehe eg la bilen jevla brei her om dagen..fyllasjuk å jevli med sneipen i kjeften..masse bila i rundkjøringen her i bergen av og til..her komme eg med litt fart..drog den rett ut til høgre og så til venstre haha..var artigt..sladda jevla lett når eg har vinter dekk med pikk bak,senka og stiva av :P

 

Hehe! Ja, kan nok vere artig det!!

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Ja' date=' kan nok vere artig det!![/quote']

 

hehe jupp...var en gang eg kom ned rundt en sving fra en hovedvei..så i ett annet felt bak meg kommer en ascona b rett på siden bak meg så var det en rundkjøring forran...så tenkte eg måtte vise meg litt så eg la den brei der og:P vi sku vist samme plassen..for asconaen følgte etter meg:P jaja men nok om det:P

 

gler meg til vinteren vertfall:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig kul luftfilterløsning du hadde på mustangen ihvertfall! Har nitrobil selv, men det er terrengbil...

 

hehe ja synst det blei litt stiligt...er luftinntaket orginalt fra kyosho giga crusher:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kk men på det ene bildet så det ut som at det var senka 3 cm mer bak men det var da det var andre hjul forran..kan vel ha noe med det å gjøre ???

 

e har sikkert 200kg med anlegg i bilen.... derfor e den litt lavere bak

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau...hivd på vinterfelgene og nå...litt seint ute med bilder men slenger like godt ut noen...har planer om å pusse opp igjen kadetten og lakke den skikkli og ta litt småplukk her og der når det nermer seg vår igjen..

 

kadett_siden.jpg

 

kadett_jajaja.jpg

 

kadett_bak.jpg

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha:P nei er nok anlegget:P muligens det blir samme gul farge,bare at det blir lakka med lakksprøyte da vertfall isteden for mala hehe..en kompis av meg har kompressor og lakk sprøyte,,noe eg e usikker enda på om gulfargen er bengalakk..sto ingenting på malingspannet når jeg kjøpte det...vist det er det pusser eg den helt ned evt om den blir lakka opp igjen...

 

en farge jeg trur kansje hadde vert stili med svart er en slags mørkegrønn metallic farge...såg det på en rekord c cupe med svart vinyl tak..var dritkult.. ligner litt på british classic green eller ka fargen hette..husker ikkje heilt...:S

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår