Gå til innhold

(Avsluttet)

Ranger emnet


Einart

Anbefalte innlegg

  • Svar 696
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trur den store blir litt for voldsomt' date=' ja...

Når blir rattet montert da??[/quote']

 

kan få tak i den store av en her på forumet vist eg vil for 800kr..men den er delt i to deler..ikkje at det sikkert hadde gjort noke men..vetsje heilt skal prøve å studere litt eller photoshoppe litt i paint å lage lippe på kadetten min å kordan det ca blir hehe:P

 

 

rattet blir vell fiksa på før eller etter hjul når eg skal til nordfjord igjen regner eg med og håper:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såg for meg noke sånt med frontleppe hehe..dårli tegna i paint..skal prøve å lage til noe annent..

frontflipp.JPG

 

eller sånn med stor flipp..litt lite bilde men

 

fjellbygdaflipp.JPG

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hugsar du den blå Kadett'n som var på Autodb og finn for ei stund tilbake?? Ein i Randaberg utafor Stavanger som selte' date=' Adri kalte han seg. Lurte på den serru, og den trur eg det var stor GTI leppe. Ikkje så gale faktisk, men trur det blir finare med liten...[/quote']

 

neeeh vet ikkje om eg huske ein sånn anonse...men adri e vell samme person so e på http://www.opelregisteret.no forumet altså..hehe men ja eg trur det blir den lille flippen på meg...eg skal reise på mekonomen i måra kansje og spør etter sånn

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser på felgene dine at kapslene ikke kommer til å passe.. har ikke fått tatt bilder av mellomakslingen men den er lik alle andre 1.2

 

halao, ja altså dei bredda stålfelgene mine du mener nå, og ikkje opel vinterfelgene?:P er ikkkje dei kaplsene bare til å presse på centeren da? sku nesten få sett bilde av org felgene dine..men men

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikka litt på Mekonomen igjen. På skule-pc'n ville det ikkje visast men på privat-pc'n fekk eg fram alt. Snodig:confused: Men den lille leppa er der for 177' date='50,- Og den store trur eg er delt for her får du kjøpt høgre og venstre side. Dei kostar ein del meir, trur det var rundt 500,- per del.[/quote']

 

ein ting eg lurte på..når du finn den flippen på mekonen..har det noke å sei kass fylke du trykker på da på norgeskartet og so i webkatalogen? kass fylke velger du når du har søkt?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ser på nærmaste meg' date=' Telemark, Porsgrunn. Men trur ikkje det skal sei noko... Men på pc'en som eg har på skulen fekk eg det ikkje fram men på pc'en heime gjekk det...[/quote']

 

hmmm merkligt.. :oohh

 

 

jaja har vertfall sendt en liten mail i dag til mekonomen i bergen for å spør om dei har den inne...så henter eg den i dag om eg får svar

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå såg eg felgen ja..okå... men den mellom akslen såg grei ut den...kordan er den i andre enden? der inni med tennene liksom..alti fint og heilt?

 

 

takker for bildene:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår