Gå til innhold

(Avsluttet)

Ranger emnet

Einart

Anbefalte innlegg

• Svar 696
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blitt frontleppe eller?

sendte mail til dei i dag tidli om dei har den leppa inne....før eg kunne fks henta den og kjøpt den.....men har ikkje fått svar enda...irriterer meg litt....muligens dei har mye å gjøre men...kunne jo bare sagt ett ja liksom...får se om eg får svar i morgen eller så bare reiser eg rett på mekonomen i morgen og spør der...lite kjøre stykke men

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du har blitt medlem i omc så ligger det nå et komplett krom liste sett rundt vindu til kadett c sedan for salg der...

ååååh!!:D kor mye er det til salgs for?? dette er lister som bare blir limt på? har du lyst å gi nr mitt 40455766 eller mail

satyr_16@hotmail.com til han på pm eller noe for meg siden eg ikkje kan gjøre det sjøl?

takker ;) er drit intrisert

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1500? er jo ingenting..kan by mer eg:) hvor på autodb da? på kadett ?

hmm fant ingenting på kadett vertfall... lyst å si at jeg tilbyr 1900kr + frakt fra meg? kan gjerne by mer og.. bare vist du gidder...

uanset takker;)

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

muligens eg skal kjøpe turbo kit til min 1.2n motor nå:P er en fyr som skal selge og om alt er der som trengst for å bygge turbo kjøper eg det innsug,osv osv osv..

siden eg har 1.2n motor liggenes så blir det å hive den på motorbukk og overhale den litt og gjør den fin og bynde å bygge er planen om det blir kjøpt turbo,2 weber forgasser osv hehe.. hadde vert artigt,rundt 100-110hk :P

vist motoren tåler det...

har også fått tilbud om ett sjalusi til bakrute til kadett c for 4000kr =) er det verdt det?? har veldi lyst på egentli.. han som selger det sier at han har hatt det i mangen år og er strøkent..får bilder av han av det i helga vistnok..

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja fks...:) virker litt stili med turbo med alt det man trenger + doble weber forgassere osv..

er veldi intrisert i det..så trur eg bare skal slå til...har vert ute lenge egentli etter noe komplette greier for å bygge til turbo...så vist han som har det har alt tenkter eg så e det bare å montere så lager eg en grom 1.2n motor hehe....vist dette ikkje blir av får eg muligens eg 1.2s motor med nedhøvla topp på med høgere komprison på...en kompis av meg og tropax her på forumet..han skal ha 20liter i sin kadett så planen var at eg kunne få¨han sin overhalte 1.2s motor med høvla topp og at han får min 1.2n... men vist eg får til 1.2n motor med turbo og kjo og hei så beholder eg den tenker eg...så lenge alt funker osv:)

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider