Gå til innhold

(Avsluttet)

Ranger emnet

Einart

Anbefalte innlegg

Men var dey ikkje ein ting som mangla i det settet? Eller hugsar eg feil?

hmm i følge han kisen så var allt med uten om eksosanlegg osv så om eg går for det kittet blir det bygd om2,5" eksosanlegg... osv...jaja ser no det...venter på bilder så hehe...

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 696
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jah... og i går var eg på mekomonem å fikk bestillt den front leppa...håper virkli det er rette typen...han viste meg den største todelte leppa og den minste...var dårlig bilde men vist det e feil eg bare selge den......var til golf 1 gti sa han vertfall.....

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG innbiller meg at den store todelte blir litt for mye plastikk for Opalen din. Men har aldri sett det prøvd ut heller, så kan jo bli positivt overraska. :)

Den lille er vel mere 70talls typen man ser på minier og japsebiler. Ikke så pen men veldig funksjonabel.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG innbiller meg at den store todelte blir litt for mye plastikk for Opalen din. Men har aldri sett det prøvd ut heller, så kan jo bli positivt overraska. :)

Den lille er vel mere 70talls typen man ser på minier og japsebiler. Ikke så pen men veldig funksjonabel.

hehe ja eg synst den store virka litt å ta i liksom

men ka du mener med funksjonabel?:P

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei si det. Form følger funksjon? Funksjonabel som en snøplog? :D Neida, de hindrer nok masse luft fra å havne under bilen.

shimonojapanyf5.jpg

ke25boltons.jpg

Lurer på å kjøpe meg en lignende selv. Er bare litt usikker på om jeg virkelig VIL ha det. Corolla KE20 TE21 KE25 TE27 Front Lip Spoiler 1970-1974

TE27FLS.jpg

Kanskje en mellomting hadde vært best.

Her ser du i allefall hvilken den skal utføre: chevy_kadett_side_red_1989_brazil.jpg

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja:) takk for bilder...var liksom ganske stili med klassikere i den stilen med frontleppe da..selv om noken av dei var litt lang så var det stili:P

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meg og en kompis var ute å rægga rount i går kveld..etter noen hjulbolter fra biltema som kompisn min hadde mistet fra sin toyota crown (klovn som vi kaller den) måtte vi skifte til sommerhjul pga andre type bolter...så her sto vi da..

:P

_ge003asdfgsd.jpg

ett litt gamlere bilde...

Kanin005gjpt.jpg

rulleeinart.jpg

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då blir det lippe ja. Blir moro å sjå!

jupp..skal hente den på mekonomen før nyttår.. får se og om den forblir svart eller om den blir gul som bilen..

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skule hat bilde av våres kadettene når vi var der og :)

Höy lav og lavest :p

ja dere kom vell seinere på samme kveld? vi må ta noen bilder en dag:P hahah ja høy lav og lavest ja hahaha:P

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då slenger du vel ut bilder når rattet er montert...

jepp har tatt bilder og har fått montert rattet:) rattet kom litt nermere meg enn det som eg hadde fra før men det gjør ingenting..skal legge ut bilder straks:)

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider