Einart Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 ja her er da vi driver å modifiserer navet/bosset litt.. maskerer littegrann.. tilpasser muttrene som skal sveises i navet...og det ble sveist sterkt på plass så rattet er trygt å kjøre med ferdig sveist og slipt navet satt på plass....dårli bilde.. rattet skrudd på plass her og..gjenstår å bare få på den tut hetta...blir vell limt på..for å sjule skruene.. her og... dårlige bilder men.. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Blei bra med nytt ratt ja! Må nok få på senterkoppen ja, ser nok litt bedre ut da. Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 jupp, Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Var litt tøft med alle leikebilane på dashbordet og, hehe! Har du limt dei, ville vel rulla godt ellers når du ligg sidelengs;) Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Var litt tøft med alle leikebilane på dashbordet og' date=' hehe! Har du limt dei, ville vel rulla godt ellers når du ligg sidelengs;)[/quote'] haha ja...er bare amrikanere:P kompisn min hadde en corvette i sin bil så måtte eg bare ha litt mer en han..blir litt mye forskjellige farger inni bilen men....dei er limt med dobbelsidig tape nå neste blir vell å kjøpe skinnsetetrekk fremme og,,sånn i samme mønster som eg har i baksetet...altså ikkje sånn biltema opplegg hehe:P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 haha ja...er bare amrikanere:P kompisn min hadde en corvette i sin bil så måtte eg bare ha litt mer en han..blir litt mye forskjellige farger inni bilen men....dei er limt med dobbelsidig tape nå neste blir vell å kjøpe skinnsetetrekk fremme og,,sånn i samme mønster som eg har i baksetet...altså ikkje sånn biltema opplegg hehe:P Måtte vite det var amcars;) Og det er jo gromt!!! Driv å bygger nokon amcar modellbilar i 1/24 skala!! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Måtte vite det var amcars;) Og det er jo gromt!!! Driv å bygger nokon amcar modellbilar i 1/24 skala!! åja:) jammen et e jo artigt hehe Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 tenkte eg sku få gjort noke i dag på julaften å mekke litt bil...så blei til å gnikke litt på krommen rundt om og så lakke bakplata som eg har hatt planer for lengesiden...her e noen bilder... vasket og klar for litt maskering... ferdig lakert og montert hele bilen.. ett lite bilde av delebilen.... Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zNiPeeR Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 ser bra ut nå.. men få ut noe av annlegget.. ser feriesenka ut.. og lakker svarte fangere:) Siter -Opel Kadett c 1976 caravan -Opel kadett c 1977 sedan -Opel kadett c 1979- banebil -Opel ascona b black jack- -opel omega b 2.5v6 sedan- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 ser bra ut nå.. men få ut noe av annlegget.. ser feriesenka ut.. og lakker svarte fangere:) hehe! feriesenka faktisk:P eg kunne jo kansje prøvd sånne gummiklosser å lagt mellom fjerene da? for å få stiva fjæra litt? noen som kan være litt trygt å kjøre med...jaja får se.. ja har 2 sett til med støtfangere så ett av dei parene blir svarte sikkert ..så kan eg velge å vrake når eg vil:P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zNiPeeR Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 sånt gummiklosser er farlig.. fjærene knekker ettervert.. Siter -Opel Kadett c 1976 caravan -Opel kadett c 1977 sedan -Opel kadett c 1979- banebil -Opel ascona b black jack- -opel omega b 2.5v6 sedan- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 sånt gummiklosser er farlig.. fjærene knekker ettervert.. ja regner med det:S trur ikkje eg skal prøve å gjøre det på en kadett c vertfall...hehe... Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Du har lite sno i jula du og ser eg... Her har det meste regna vekk, sukk... Har du original lengde på Spax demprane dine? Trudde ein måtte ha korte demperar med 60mm senk. Men du kan jo sette tilbake original demprar bak så senkar anlegget ditt litt;) Slik du har det no ser det nesten litt ut som slikt Gassar-stuk som var på dragbilane på 50tallet, hehe! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Du har lite sno i jula du og ser eg... Her har det meste regna vekk' date=' sukk... Har du original lengde på Spax demprane dine? Trudde ein måtte ha korte demperar med 60mm senk. Men du kan jo sette tilbake original demprar bak så senkar anlegget ditt litt;) Slik du har det no ser det nesten litt ut som slikt Gassar-stuk som var på dragbilane på 50tallet, hehe![/quote'] ja berre drittvær her:S hadde håpt på en skikkli vinter egentli..men får sjå ka været blir fremmover:P har ikkje målet på dei korte demperene framme desverre..men spaxdemparane bak har eg målt med orginal demparane og dei var like lange...korte demperene framme e vertfall forskjell med orginal lengden.. men trur ikkje det blir å montere tilbake orginal demper bak vertfall..då bruka eg heller spax med orginal fjær fks..ellers blir det subbing igjen sikkert sjøl om det blir 195/45/13 hjula på...den kan eg jo stille stiv og mjukheten på og så:P ja synst egentli ikkje det ser så gale ut egentli...:P kunne tenkt å fått den lavere framme vertfall hehe..huff.. jaja ser no det.... tenkte eg skulle kjøpe nye skinnsete trekk framme og snart:) 1400kr... samme type som trekket eg har i baksetet..som eg har vert på leiting etter lenge Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Eg meinte original fjærer, ja... Får du svinga viss du skal ha den lågare framme da? Åssen felgar er det du skal ha dei 195 dekka på da, er det dei bredda stålfelgane dine? Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg