Einart Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 den ble konge med krom listene på da;) hvertfall når du har de felgene du har på nå. det var rått. men ikke sot rutene. da blir det litt for mye av det gode på en måte. ja..derfor eg tok av sotinga pga eg ville ha litt meir orginalt liksom..hehe.... har sotinga i bakruta enda...gidde ikkje ta den vekk så Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Høyres bra ut:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet November 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 (endret) får vell oppdatere litt her og... sånn ser kadetten ut i dag vertfall så driver eg å samler inn 1600 forstillingsdeler til den andre forstillinga mi da som eg skal få pussa opp og lakert,,, har nå skaffa stabstag,og spindler og bærebruer så skal eg få tak i disse 1900 rallye travers forsterkningene eller sveise i 1600 forsterkningene motoren og kasse blir 2.4cih og 240 getrag,og en bak aksling og mellomaksling Endret November 11, 2009 av Einart Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet November 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 gikk løs med litt sandpapir og pussa av overflate rust på spindlene...matta ned stabstag osv så heiv eg på sølv lakk..så blir vell gul eller rød farge oppå igjen...traversen blir vell dunka i svart hammerite muligens... ett lite bilde av kadeten med meir litt mer senk;) Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 hei... har du en venstre framskjerm til 2 dørs? mulings vis at det er mer jeg trenger:) kor fikk du tak i senke fjørene? er det med demper? m.v.h t.u i fr nordfjordeid... set bilen din mangn ganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 (endret) hei... har du en venstre framskjerm til 2 dørs? mulings vis at det er mer jeg trenger:) kor fikk du tak i senke fjørene? er det med demper?m.v.h t.u i fr nordfjordeid... set bilen din mangn ganger http://www.veng.no/katalog2/sentral.asp disse har framskjerma men hørt det skal være litt dårlig passform..har du kadett c1 eller c2 front? eg har framskjerma til c2 vertfall men må gjerast fine,var vell litt rust og...men eg skal muligens behalde dei skjøl men får sjå.. senkesettet + korte spax krypton justerbare dempere kjøpte eg av en fyr... demperene får du tak i http://www.gasolin.no og senkefjøre får du vertfall av K.A.W merket med tuv på http://www.fahrwerke.de/quickshopping/shopping.php?quickfinder_data=Opel&spalte=5 men du må ha korte dempara vist du ska senke frå 60mm og meir for å ha det godkjent... so ser du lengre nede på lista på kadett c og kass type kadett c du har,, ellers kjenne eg han eine som driv trimtech i bergen http://www.trimtech.no og då får du senkefjøre med tuv og korte gule koni til kadett c..men huske ikkje prisen på dempara.. so du helde til i Eid? vilken kadett c du har då og motor du har eller skal ha? om det e 1200 du har tenkt å ha frammover har eg div knask og dela til sånt vertfall... ein du driv å restaurera ell? hm kor du har sitt min bil henne då, e berre å skrike ut om du treng meir dela..har interiør og div...ikkje so masse karoseri dela te salgs... Endret November 9, 2009 av Einart Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 (endret) lakka 1600 spindlane og bærebruene, traversen blir svart og stabstaget blir rødt ferdigt... ferdiglakert på ene sia... Endret November 9, 2009 av Einart Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 ett par bilder til..no e dei ferdige..gulfargen såg litt kvalm ut men jaja...bynder på 1200 traversen å bygger den om til 1600 når eg skal heim... Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 http://www.veng.no/katalog2/sentral.asp disse har framskjerma men hørt det skal være litt dårlig passform..har du kadett c1 eller c2 front? eg har framskjerma til c2 vertfall men må gjerast fine,var vell litt rust og...men eg skal muligens behalde dei skjøl men får sjå.. senkesettet + korte spax krypton justerbare dempere kjøpte eg av en fyr... demperene får du tak i http://www.gasolin.no og senkefjøre får du vertfall av K.A.W merket med tuv på http://www.fahrwerke.de/quickshopping/shopping.php?quickfinder_data=Opel&spalte=5 men du må ha korte dempara vist du ska senke frå 60mm og meir for å ha det godkjent... so ser du lengre nede på lista på kadett c og kass type kadett c du har,, ellers kjenne eg han eine som driv trimtech i bergen http://www.trimtech.no og då får du senkefjøre med tuv og korte gule koni til kadett c..men huske ikkje prisen på dempara.. so du helde til i Eid? vilken kadett c du har då og motor du har eller skal ha? om det e 1200 du har tenkt å ha frammover har eg div knask og dela til sånt vertfall... ein du driv å restaurera ell? hm kor du har sitt min bil henne då, e berre å skrike ut om du treng meir dela..har interiør og div...ikkje so masse karoseri dela te salgs... takk fort hjelpa;) er en 1979 modell er usikker .. mener at det er 1.3 liter kjasnse 1,2 å farge kvit med rød intriør.. skal gjøre den skrøken i gjen... er bare rust som feiler den...muling vis prøv på en 2,2 motor... så jeg håper tet kan bli bra;) set biln den på sandane som både gul og vart;) hilst på deg en gang forleng siden da den var gul) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 takk fort hjelpa;) er en 1979 modell er usikker .. mener at det er 1.3 liter kjasnse 1,2 å farge kvit med rød intriør.. skal gjøre den skrøken i gjen... er bare rust som feiler den...muling vis prøv på en 2,2 motor... så jeg håper tet kan bli bra;) set biln den på sandane som både gul og vart;) hilst på deg en gang forleng siden da den var gul) kadett c kom aldri med 1,3 orginalt så er nok en 1,2s eller n motor;) vist det er 79model så har du blinklysa vedsiden av hovedlyktene og ikkje nedpå frontplata,,da er den eldre en 78mod. oki, kor du kjøpte denne kadetten frå da? men det blir sikkert bra til slutt det,,må lage deg en tråd du og å sleng innpå masse bilde av prosjektet;) hilst på meg altså? hmm husker ikkje eg..kass bil du kjørte da? Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 kadett c kom aldri med 1,3 orginalt så er nok en 1,2s eller n motor;) vist det er 79model så har du blinklysa vedsiden av hovedlyktene og ikkje nedpå frontplata,,da er den eldre en 78mod.oki, kor du kjøpte denne kadetten frå da? men det blir sikkert bra til slutt det,,må lage deg en tråd du og å sleng innpå masse bilde av prosjektet;) hilst på meg altså? hmm husker ikkje eg..kass bil du kjørte da? blinklysa er fraepå lykktaja:) daer deten 1.2... kjøpte den av en mann som bor på møre på fiskå.. håper at det blir bra;) du vet ikke om noen som har s salusi i bakk ruta som du har vel? kommertil å legg utt bilen med massse bilder;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet November 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 blinklysa er fraepå lykktaja:) daer deten 1.2... kjøpte den av en mann som bor på møre på fiskå.. håper at det blir bra;) du vet ikke om noen som har s salusi i bakk ruta som du har vel? kommertil å legg utt bilen med massse bilder;) har sett på opelmotorsport.com forumet at noken solgte ett en gang,,men e usikker på om det var til kadett c da..muligens eg har tlf nr enda til en fyr enda som ville selge sjalusiet sitt til meg då en gang..skal sjekke om eg har mld fra han enda.. kor masse betalte du for bilen då? Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet November 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 fant nr hans..sendte han en mld og spurte om han hadde det enda eg. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 har sett på opelmotorsport.com forumet at noken solgte ett en gang,,men e usikker på om det var til kadett c da..muligens eg har tlf nr enda til en fyr enda som ville selge sjalusiet sitt til meg då en gang..skal sjekke om eg har mld fra han enda..kor masse betalte du for bilen då? det er bra;) skal spare lit penger til den:) bare send nr så skal jeg fikse det:) prisen på biln vil jeg gjern ikk fortelle om;) var VELDING helding fo å si det san;) har mye å gå på nå så snar blir det lakt inn noe bilder... fo ta eg en tur til sandane så for jeg se om jeg finer deg... kjekt å ha kontakt.. ikke så langt unna heller:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet November 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 det er bra;) skal spare lit penger til den:) bare send nr så skal jeg fikse det:) prisen på biln vil jeg gjern ikk fortelle om;) var VELDING helding fo å si det san;) har mye å gå på nå så snar blir det lakt inn noe bilder... fo ta eg en tur til sandane så for jeg se om jeg finer deg... kjekt å ha kontakt.. ikke så langt unna heller:) jepp skal vi sjå her e tlf nr hans: 45866397, jepp..e no berre å skrike ut om du treng ei hjelpande hand med kadetten en dag...skal heim te sandane no om sikkert ei veke ellenoke so blir vell muligens heile vinteren og til byndelsen av våren so...må heim å mekke no;) bur du langt frå eid sentrum eller? Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg