Gå til innhold

(Avsluttet)

Ranger emnet


Einart

Anbefalte innlegg

fått sandblåst toppdeksel, fått av gammel lakk på starter og lakka opp igjen,testa litt med 3.0L innsug, vist det går for motoren,så skal eg bruke 2,4ledningsnett,hjerne og luftmengdemåler med 3.0innsuget.

P1100174.jpg

P1100176.jpg

P1100182.jpg

P1100179.jpg

P1100181.jpg

P1100178.jpg

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 696
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blæh eg ka f, rødlakken som eg prøvde oppå blåen bynte å koke...så lakka oppatt blokka, så den får være blå.... ser babyblå ut men bilde lyger... har nå satt toppdekselet i badekar i vatten og avfetting for å få vekk sandblåsesanden fra olja...får ligge til i morgen og så får eg lakke toppdekselet.

jaja fikk vertfall lakka på 2-3strøk på blokka til slutt...får bare være sånn..ser egentli greit ut..

 

P1130178.jpg

P1130177.jpg

P1130174.jpg

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy flate eg blei så kvalm av toppdeksel fargen som blei mislykka at eg pussa ned den i dag og kleiste over med svart igjen... får bare være sånn litt fremover..,

har nå montert 2,2innsuget med alle slanger på ca(monterer 3.0innsuget etter godkjenning),oljesil og lagd tec 7 bunnpanne pakning og lagt bunnpanna lett oppå...skrur den fast i morgen, har og tømt olje over veiva og nedi der..motoren har jo stått oljetørr en stund nå..må jo få litt smørning silynderene før oppstart..så dro veiva rundt ett par ganger...

 

har og fått vaska bil i dag og parkert den for denne gang,,blir ikkje tatt ut av garasjen før til våren igjen...med nytt understell og motor, bynder med demontering i morgen

 

P1180217.jpg

P1190218.jpg

P1190220.jpg

P1190222.jpg

P1190225.jpg

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig kadett dette her! Kjenner det blir litt trangt i buksa nå da jeg ser denne tråden hehehe :p Har sett denne live mangen ganger på sandane og noen ganger på Breim, og må si jeg er ganske imponert :p

Regner med den er og se igjen på veien til våren/sommer?? :)

Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil)

Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)-

Opel Omega 2.0i GL (1991)

 

++ litt til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig kadett dette her! Kjenner det blir litt trangt i buksa nå da jeg ser denne tråden hehehe :p Har sett denne live mangen ganger på sandane og noen ganger på Breim, og må si jeg er ganske imponert :p

Regner med den er og se igjen på veien til våren/sommer?? :)

 

 

tja, jau planen e å få den ferdig til våren igjen så, skal bygge den om no fyst so skal eg godkjenne ombygginga på opel i førde og BT på eid, so ska nok bli ferdi til våren/sommaren vertfall

e jo berre å bytte understell og hive i motor og girkasse og koble til noken ledninga so

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vert ute å fått av forstillinga i dag, sleit så hJÆvli med ene bolten som var rusta fast i hylsa i foringen i ene bærearmen og dreiv å banka og prøvde alt lenge og blei drittlei og forbanna så tok vinkelkutteren og kutta 1200 armen rett av, så får eg se om eg får kutta av bolten ellernoe i morgen osv... så har eg testa 1600 traversen og den smatt rett på og... jaja noen bilder....

 

1200forstillingutav.jpg

1200forstillinga.jpg

tomt.jpg

uuuaauauadnsfkl.jpg

spgmfndagh.jpg

sfgdhlnld.jpg

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår