Einart Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 skaffa meg ett nytt justerbart panhardstag med polyforinger til bakakslingen her om dagen, kommer på når sommerhjula skal på igjen sånn jeg får sentrert bakakslingen orntilg.... Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 Syns det ligner mere på nylon eller plastikk jeg da. Hvor vannrett ligger eventuelt panharden på C både orginalt og senka nn mm? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 heeeeeeeeelt råååååååååeeeee biiiiiilær!! toppers, kan itte bli bere Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 (endret) Syns det ligner mere på nylon eller plastikk jeg da. Hvor vannrett ligger eventuelt panharden på C både orginalt og senka nn mm? ja er noe sinsykt harde greier vertfall, kaller det bare polyforing , er sikker noe av nylon. er vertfall mye hardere enn polyforingene i bærearmene. er litt usikker egentlig, kunne evt samenlignet sånn den svarte kadetten er nå med 60/60 senk med orginale hjul og med orginalt panhardstag vs den hvite usenka..... når 13" med lavprofil hjula er på den svarte har ikkje eg studert hvor mye bakakslingen må sentreres men trur ikkje det er så masse, Endret Juli 25, 2010 av Einart Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders W Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Nå har jeg lest gjennom hele tråden for første gang. Må si jeg er imponert over utviklingen du hatt. Bilen har gått fra å være en harry rånebil til å bli skikkelig stilig. Bra jobba! Siter Opel Kadett C Opel Rekord 2.0 E 1986 (skrotet) Opel Rekord 2.2i 1984 (skrotet) Opel Vectra A 2.5 C6 1995 (Solgt:( Opel Vectra C 1.9 CDTI OPC line 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet August 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Nå har jeg lest gjennom hele tråden for første gang. Må si jeg er imponert over utviklingen du hatt. Bilen har gått fra å være en harry rånebil til å bli skikkelig stilig. Bra jobba! hehe, ja har merka det eg og egentlig at den har vert litt harry før,når eg ser tilbake på gamle bilder i dag synst eg den var stygg før, mangler bare en nedpussing til nå så ett bra resultat av ny lakkering :P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fast Mac Skrevet September 7, 2010 Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 leste igjennom hele tråden og må si jeg er mektig imponert, utrolig fin kadett :) tenkte selv og ta inn en kadett fra tyskland og lurte på om du har erfaring med første gangs visning hos biltilsyntes, hva de er sikkelig pirkete på osv? nok en gang sykt rå kjerre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet September 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 leste igjennom hele tråden og må si jeg er mektig imponert, utrolig fin kadett :) tenkte selv og ta inn en kadett fra tyskland og lurte på om du har erfaring med første gangs visning hos biltilsyntes, hva de er sikkelig pirkete på osv? nok en gang sykt rå kjerre ;) hehe står vell mye rart i denna tråden ang bilen i byndelsen vertfall :P men takk for det alikavell. førstegangsvisning for hva du mener egentlig? har ikke så mye peiling på det med å inportere bil til norge, men er den orginal og skal visest til biltilsynet er det vell ingen problem regner eg med. men å bygge om en orginal veteran som er inpotert til norge trur eg det var verre med å få godkjent med større motorbytte feks. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fast Mac Skrevet September 7, 2010 Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 førstegang man viser bilen i norge pleier de å være litt strengere, siden det kan være forskjellige regler fra land til land. ja det som er vet ikke helt om den jeg har sett på er det, eller om det er bygd om på motor.. denne er de jeg har sett på, kanskje du kan si om det er noe rart og uorginalt med den :) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1975-01-01&maxFirstRegistrationDate=1980-12-31&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=〈=en&id=128173881&pageNumber=2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet September 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 førstegang man viser bilen i norge pleier de å være litt strengere, siden det kan være forskjellige regler fra land til land. ja det som er vet ikke helt om den jeg har sett på er det, eller om det er bygd om på motor.. denne er de jeg har sett på, kanskje du kan si om det er noe rart og uorginalt med den :) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1975-01-01&maxFirstRegistrationDate=1980-12-31&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=〈=en&id=128173881&pageNumber=2 Er dårlig i tysk men den er vertfall ombygd fra endten orginal 1600 karosseri med 1200midtkonsoll,5trins getrag240 fra rekord/senator,2.0E fra cupe,eller ombygd fra 1200karosseri. men veit ikkje om den er godkjent ombygd i tyskland da. er den godkjend ombygd fra tyskland osv veit ikkje eg kordan det blir her i norge. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fast Mac Skrevet September 8, 2010 Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 takk takk. nei det er det jeg må finne ut, skal ringe karn senere idag og høre om den er godkjent der nede for da tror jeg ikke det skal være noe problem og ta inn til norge. ellers så er det kanskje best å finne en orginal en også bygge om her hjemme. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet September 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 takk takk. nei det er det jeg må finne ut, skal ringe karn senere idag og høre om den er godkjent der nede for da tror jeg ikke det skal være noe problem og ta inn til norge. ellers så er det kanskje best å finne en orginal en også bygge om her hjemme. :) jepp gjør det du så får du sikkert vite litt mer om den ;) såg bra ut vertfall! Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fast Mac Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 noe nytt som har skjedd med kadetten da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet September 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 noe nytt som har skjedd med kadetten da? :) njea ikkje så mye,, har hvid ut det tunge anlegget i bagasjerommet og driver å monterer nytt anlegg nå bare lettere.. ellers bare driver å lager klar bilen igjen til neste time til biltilsynet. får håpe jeg blir ferdig denne gangen pga bakakslingen min er forferdlig dårlig nå i lagrene...så hadde håpet på å få den ferdig godkjent sånn eg kan bynde å demontere bakaksling og overhale den og dille litt med motoren. og den andre kadetten skal straks på bukker for og demontere alt av understell og alt annent før skallet skal fraktes til sandblåsehallen meg og en kompis driver å lager til i en gammel møkka kjeller hehe.... så der blir det å stå i vinter å sandblåse den også. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fast Mac Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 (endret) høres ikke dårlig ut det da. funnet en ny potensiel kadett da, det har blitt satt inn en 2.4 motor i den men ikke bytta bremser eller noe annet. noe tips på åssen girkasse man kan sette inn i såfall hvis jeg kjøpern? er en orginal 1600 :) den ble solgt :( Endret September 11, 2010 av Fast Mac Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg