Sæther Racing Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Se det på den lyse siden. Tror ikke tyver blir så hypp og slå inn bakruta de for og stjele de høytalerne ;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 hehehehe:P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Jupp :aug: angry2 :angry: :deng Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RacerDassa Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Fete Felger kor har du fått tak i di? Siter Mercedes 180 Kadett B 72=) Leke/prosjektbil Dodge Power wagoon w300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Fete Felger kor har du fått tak i di? hø? ka kor henne?.. felgene på kadetten står vertfall vanlige bredda stålfelger eg har lakka svarte og satt kromringer på bare:P synst det er litt fansy men:P du ser vell bilen og felgene en gang sikkert når eg tar en krusings inn på sotra:P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 :aug: angry2 :angry: :deng hmmm trur vertfall det sto bengalakk på malingspannet..hmm husker ikke...hvordan det da? den funker jo uansett?:P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Benga, stakkars bil. :( Hvis du skal noen gang lakkere den med vanlig lakk så må hele bilen pusses ned til bart stål pga av at det reagerer med hverandre. Så det var synd og gjøre på en kadett c. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 . Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Jepp, bengaen må bort om du skal lakke skikkelig... Nytter ikke å legge skikkelig lakk oppå Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 har funnet ut at det ikke var bengalakk alikavell:) puh..det sto vertfall ikke på malingspannet,men uansett kommer jeg til å pusse ned bilen når det blir orntlig lakk senere selv om den er rullemalt gul og blir nok det en stund fremmover..bytta til mindre rulle med mindre hår på og tok 2 strøk på bilen og ble mere fornøgd med det.ble ikke så appelsinoverflate men mere glattere liksom...men men..her er noen bilder igjen..:P panseret ferdigt ble fornøyd med badlook/panserforlengeren og som ble sveist på og sparklet osv. lakert bak der lykter er og sånt.men er ikke ferdig med å maskere litt og lakke gult igjen.. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zNiPeeR Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 liker folk som oppdaterer med mye bilder... ser ut som denne bilen kan bli bra.. holder på selv med en kadett c1. er ikke like mye fremgang hos meg.. hehe stå på!! Siter -Opel Kadett c 1976 caravan -Opel kadett c 1977 sedan -Opel kadett c 1979- banebil -Opel ascona b black jack- -opel omega b 2.5v6 sedan- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 liker folk som oppdaterer med mye bilder... ser ut som denne bilen kan bli bra.. holder på selv med en kadett c1. er ikke like mye fremgang hos meg.. hehe stå på!! hei du:) takk for det:) ja bilder er fint hehe.. har du en tråd her og på bilforumet med ditt prosjekt av din kadett c1 foresten? Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 ja da har jeg fått i bakruta,sota den først med sote film.noe som ble ganske vanskli når eg sku ta på rutepakningen..men men...soter den opp igjen en annen gang..ble en del ekstra bobler i kantene...var jevla vanskli å få inn bakryta synst jeg.. fikk hjelp av far min da men uansett...og hattehylla var en del i veien..men vi fekk det til ,til slutt ble fornøyd,ska sette på den gummilista og..så har jeg satt i blinklys,hovedlys og grill og ny radiator og fylte på kjøleveske og sånt og starta bilen en stund,starta med en gang:)..men her er ett par mobilbilder... bakruta satt på plass og tatt vekk maskeringsteip rundt om.. jau i morgen blir det montering av sideruter tenkte jeg:) eller i dag blir det vell... Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zNiPeeR Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 hvor lenge etter at du hadde sotet vinduet satt du d i bilen?? jeg ska også sote alle vinduene utenom frontvinduet..:) Siter -Opel Kadett c 1976 caravan -Opel kadett c 1977 sedan -Opel kadett c 1979- banebil -Opel ascona b black jack- -opel omega b 2.5v6 sedan- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 hvor lenge etter at du hadde sotet vinduet satt du d i bilen?? jeg ska også sote alle vinduene utenom frontvinduet..:) venta alt for kort:( skulle egentli lime kantene med blank neglelakk som mamma hadde hehe..men hadde dårli tolmodighet til å vente...men sota bakruta heilt ut til vinduskantene..noke som ble litt ødlagt når eg sku ha på vinduspakkningen igjen....så bynte sotinga å krølle seg litt noen plasser..men tok den soteskrapa og prøvde å skubbe sotefilmen opp i pakkningen igjen når ruta va satt på plass,,men ble en del små hull i sotefilmen og,så det såg ut som sotefilmen øverst fra halve ruta var sydd sammen ...så skal ta vekk halve øverste soteruta og legge opp en ny...skal dele den liksom...bakruta kan vær vanskli å sote..sota bakruta i gamlebilen mens ruta var i...det var til og med enklere..hehe siderutene blir vell satt inn i dag...men dem soter eg når dem er satt i tenkte eg. har sota en del ruter før ganske bra,men bakruta mi ble det styggeste resultate..selv om det va berre i kantene sotefilmen var ikke helt fin.. så er nok best til alt er tørka:P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg