Gå til innhold

(Avsluttet)

Ranger emnet


Einart

Anbefalte innlegg

sko hatt hele opelmarke fremme og mattsvart fangere..:) jeg skal ha mattsvart fangere syns d er tøft...

 

hehe ja synst det ser tøft ut og:) men eg bestemte meg å beholde krommen:) får se senere har jo ett sett til med kromstøtfangere men e litt bulkete noen plasser so kansje eg lakker dei en gang og teste dei på hehe

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 696
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jau i dag kjørte eg bilen ut i fineværet..eller var litt fint vertfall...lakka avstiveren og litt til svartblank og lakka likegodt tanken i samme slengen:P..her er noen bilder...

 

lakka_tank_og_avstiver.jpg

 

bagasjeromsplata satt i og batteriet..

bagasjeromsplate_satt_i.jpg

 

plata før eg satte den i...

trekt_bagasjeromsplate.jpg

 

bilen_bakfra_bagasjerom.jpg

 

bilen_ute_fra_sia.jpg

 

bilen_fra_sida_ute.jpg

 

og i mårgen blir det vell litt montering av bakre støtfanger og gjøre litt mer i bagasjerommet....

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sku lakka taket gult og ass.. Syns ikke det passa med sort tak :) Og må få senka og fått på mindre dekk!

 

hehe njaaah va litt usikker før jeg bynte å lakke taken i bynnelsen men tenkte å prøve noe nytt:P ja hjulene ser ut som di balongdekkene..framme vertfall:P..blir senka framme først vertfall..få den litt på tryne tenkte jeg..blir senka bak vist jeg får meg andre felger og lavprofil dekk fks,men får se:) litt blakk for tia:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg sanst det være ok med svart tak eg , men dørstolpene skule gjærne vore svarte og men kanske ikke de fremme med front ruten

 

ja den beguner å ta fin form nå.... tar du bilen min i samme sleingen... :p

 

njaaah får se om eg lakker dei svarte en annen gang..hehe:P må sote resten av rutene i morgen og:P lei av å kjøre rundt i pappa sin volvo 460 for tiden:P har ikke skifta registereim på toyotaen min heller så må bare få kadetten på veien så fort så mulig sånn eg får reist til bergen igjen...skal eu god kjenne den hos eg kompis av meg og,,så det synst eg er fint:P han har gammal opel skjøl så:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7x13 de stålfelgene?

 

er ikke helt sikker..dem bak er ca en tomme bredere en dem framme..så tiper 7x13 eller 8x13 fremme, og 8x13 eller 9x13 bak,vist du skjønte sånn ca ka en mente nå:P

 

=)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

195\45 dekk foran og bak, med 85\70 KAW senkesett ;) Hadde gjort seg tror jeg!

 

er ikke det litt vanskli med å få tak i senkesett over 40mm da? på eiker motorsport tror eg det var så hadde dem bare 40mm..hmmmm tenkte vertfall på å kjøpe 40mm men vet ikke om det kommer til å vise noe serlig på senken på bilen men..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 blir bare tull.. Lett å få tak i noe som senker mer også ;) Skal se om jeg finner noen linker en dag...

 

 

ja såg dem koster 998kr for ett sett så derfor tenkte jeg å bestille..hmmmm

hehe tull?:P tenkte om det hadde holdt til ballonghjula mine men men... ja takk gjerne linker..:) men blir bare fjærer i første om gang og venter med kjøp av dempere..dem jeg har nå er ganske nye og jevli stive og egentli.. men men

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft med svart og gult tak da:P Bagasjeroms platen er den orginal den?

 

svart og gult tak?huh? hehe jada den er orginal..kossn det da?

såg litt feil nå...bagasjeromsplata har jeg skjært ut i 19mm MDF plate og trekt i svart filt.. men bagasjeromsloket er orginalt:P hoho

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja en liten oppdatering igjen...her er noen bilder

 

sett i noen setetrekk jeg hadde i forige bil hehe..

setetrekk.jpg?t=1206478482

 

driver for tiden å gjør ferdi i bagasjerommet enda..

lagd sideplate i 19mm MDF og trekt i filt som monoblock/forsterker skal stå på..

 

sideplatetilforsterker.jpg?t=1206479351

 

skal stå lengre oppe sefløgeli..bare satte der for å teste...

derforsterkerskalst.jpg?t=1206479440

 

subkassa med dei dritstygge subbene!...blir byttet ut når jeg har mer penger:P

 

subbkassaklar.jpg?t=1206479523

 

her og..venter ei monoblock til i posten:D

 

bagasjerom.jpg?t=1206479585

 

og ett bilde av batteri(som blir byttet ut med odyssey eller kinetik senere),delefilter og en tokanaler...jaja..venter på pakke i posten med fler kabler,filter osv..for at jeg kan fortsette,, etter det blir det bytting av noen foringer under,satt på spegler,sote litt mer ruter så eu god kjenning:)

batteriogdelefilterklart.jpg?t=1206479684

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår