karlim Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Er det noen som har montert en slik en; Enforcer 830 Tenkte å bestille en slik til min 1999 Focus men lurer på om det er mye arbeid og hvordan det evt. gjøres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orja Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 hadde en slik fjernkontroll på dn forrige bilen, Oppkoblingen er kan være vanskelig, men jeg klarte og koble den til uten koblinsgskjemaet til min bil. mener at det skal følge med et koblinskjema til ford. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlim Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 hvor monterte du den? Tror boksen skal kobles på bak sparkepanelet, har funnet en boks der jeg mener er hjernen til sentrallåsen, men er jo tett med ledninger inni der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orja Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Jeg monterte den i døren siden at det var enklere og finne kablene som kom rett ifra låsen. Du kan jo prøve og ringe et verksted for og finne ut hvilken kabler du skal bruke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg