martinsen-lyd Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Hei tenkte jeg skulle sette bur og fuel cell i en bil jeg har! Må buret være fia ell kan jeg bruke halvbur til gate bil som pedersen selger? tenker mest på eu- kontroll og hva veivesnet sier. noen som har link til der man kan kjøpe fuel cell? Takk for svar =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Burene Pedersen selger er FIA godkjente. Det må være halvbur til gatebil nå ja, men du kan jo ha skrudd bur for da kan du skru ut fremre del om Biltilsynet skaper seg. EU kontroller skal ikke være noe problem, eller tar du det hos Biltilsynet? Fuel cell er visst ikke godkjent av Biltilsynet det heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Burene Pedersen selger er FIA godkjente.Det må være halvbur til gatebil nå ja, men du kan jo ha skrudd bur for da kan du skru ut fremre del om Biltilsynet skaper seg. EU kontroller skal ikke være noe problem, eller tar du det hos Biltilsynet? Fuel cell er visst ikke godkjent av Biltilsynet det heller. Har du det skriftlig at fuel cell ikke er godkjent? Noen sier at det er det, og andre igjen sier at det ikke er det???? Skal ha det jeg også, så dette må jeg vite :uhhmmwhat?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Burene Pedersen selger er FIA godkjente.Det må være halvbur til gatebil nå ja, men du kan jo ha skrudd bur for da kan du skru ut fremre del om Biltilsynet skaper seg. EU kontroller skal ikke være noe problem, eller tar du det hos Biltilsynet? Fuel cell er visst ikke godkjent av Biltilsynet det heller. tar ikkje eu kontroll der men tenker på vis jg skal godkjent motor,felger,senking osv! skulle helst hatt sveisa det da(A)hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Har du det skriftlig at fuel cell ikke er godkjent? Noen sier at det er det, og andre igjen sier at det ikke er det????Skal ha det jeg også, så dette må jeg vite :uhhmmwhat?: hehe litt dritt om man kommer og skal godkjenne ting også tar dem skilter ell no anna pga fuel cell i bagarsjen:jail Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Husk at fia godkjenning gjelder løp og ikke det samme som E,tuv osv. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Er veldig mye styr rundt bur nå for tiden. Etter det jeg har hørt så må bilen være klasset inn i en motorsport for å ha hel/halvbur (husker ikke hvilket). Ang fuelcell så er jeg usikker, men om du skaffer som er tüv godkjent kan det kansje gå. Kommer ann på humøret til biltilsynet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Ang Fuel cell, lag et "rom" som fuelcellen ligger inni, samt at brannvegg er på plass så skal det være lov. Halvbur er lovlig på gatebiler uten at bilen må være klasset. Helbur må klasses og godkjennes. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Ang Fuel cell, lag et "rom" som fuelcellen ligger inni, samt at brannvegg er på plass så skal det være lov. Halvbur er lovlig på gatebiler uten at bilen må være klasset. Helbur må klasses og godkjennes. Men halvburet må vel vere godkjent inn i vognkortet? Så om man tar å modifiserer bagasjerommet litt (andre steder om ønskelig) slik det er adskilt fra resten av bilen med brannvegg, skal det da gå igjennom? Regner med at det er tüv krav på fuel cell? Evt hvilke krav er det til selve buret? Hørtest ut som om du kan dette ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Ang Fuel cell, lag et "rom" som fuelcellen ligger inni, samt at brannvegg er på plass så skal det være lov. Halvbur er lovlig på gatebiler uten at bilen må være klasset. Helbur må klasses og godkjennes. Har du dette fra sikkre hold? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Ang bur så har jeg dette per mail i fra BT ja, fuelcellen har jeg mundtlig. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 selvbygger bur. - FMCN Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Slettet.... da jeg fant svaret over her.....:wank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 vet tråden er gammel, men jeg tar den opp igjen. jeg fikk avslag på min søknad om halvbur, som jeg sendte inn i august i år. husker ikke svaret akkurat nå, men har det kommet nye regler ang bur i gatebil nå? Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Legg ut både søknad og svar her! Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg