klovnster Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Hei, dette er IKKE en salgstråd, men mer råd om hvor mye jeg kan få for bilen min.. Grunnen til at jeg vil selge er at jeg vil ha 3-dørs.. Har relativt mye stereo i bilen og skal ikke ha bakseter, så da SER det bedre ut med en 3-dørs.. Bilen har gått 167.000km og har vanlige polo rusta.. Bilen er heldempa med dempematter, så er nesten ikkeno støy inni bilen.. Ny frontrute og nytt STORT bilstereobatteri til 3500,. kr.. Hva tror dere jeg kan få for denne bilen? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Hei, dette er IKKE en salgstråd, men mer råd om hvor mye jeg kan få for bilen min.. Grunnen til at jeg vil selge er at jeg vil ha 3-dørs.. Har relativt mye stereo i bilen og skal ikke ha bakseter, så da SER det bedre ut med en 3-dørs.. Bilen har gått 167.000km og har vanlige polo rusta.. Bilen er heldempa med dempematter, så er nesten ikkeno støy inni bilen.. Ny frontrute og nytt STORT bilstereobatteri til 3500,. kr.. Hva tror dere jeg kan få for denne bilen? tja.. prøve å legge den ut for 55 tusen da? prisen på poloer ligger alt i mellom 40 og 60 tusen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 glemte å legge til at det er custom dørlommer og custom diskanthus laget i glassfiber.. a/b/c stolper og tak er trukket om i alcantara/suede :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 hehe. selger du dørlommene til meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 neppe, men ta kontakt på PM du, så kan jeg alltids lage til deg for noen kroner :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg