Gå til innhold

Ekstralys fra biltema

Ranger emnet

slitenvolvo

Anbefalte innlegg

Jeg har de ekstralysene på bilen min, og er ganske fornøyd med de. Men skal du kjøre veldig mye i mørket, så hadde jeg nok heller spart litt mer penger til noen Hella lykter eller noe.

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for inspill. Får se hva det blir til. Skal trolig kjøre strekningen Oslo-Tromsø i vintermørket og vil helst ha noe så jeg ser elgen. Gidder ikke å bruke så voldsomt mye penger på dette, da jeg vanligvis klarer meg fint med de originale lysene.

Hvordan blir foresten lysbildet om man monterer ekstralysene bak grillen? Tenker meg at de sitter hakket mindre utsatt der.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, på 245 jeg hadde monterte jeg to biltema lykter bak grillen, de store til ca. 400 for ett parr. tok av det plast gittere som satt på og satt i 100w pærer. Kjørte med de i nesten ett år uten noe problem. ble bra lys selv om de var bak grillen, og som du sier beskyttet når man drar av veien

# 1996 940 herregårdsvogn

# 1969 Amazon 122S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 3 stk av de du lurete på i starten av posten, og de funker fint de:)

Åssen opplever du finishen på ting som krom-ringen, fysisk vekt og utførelsen ellers? Må si meg enig i det Sliten Vovvo sier. Jeg liker ikke plast, men på den annen side ruster metall. Så jeg ville nok vært mest kritisk til kvaliteten i reflektoren og at det er gode, tette gummigjennomføringer til ledningene.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider