Gå til innhold

Funker det å bruke denne forsterker'n?

Ranger emnet


Turbokassa

Anbefalte innlegg

fortsatt ingen som vet om det går ann og koble inn 4 høyttalere bak og 4 forran på en 4 kanaler? Det vil vel levere litt mindre effekt men.

 

?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

200w RMS til sub mener du vel? :P heheh :D

 

Er dette bra merke?

Ja dette er et rimelig bra merke. Denne modell serien er litt bedre enn midt på treet.

 

Har samme serien selv, og er utrolig fornøyd. Og nei, blir 300W rms, siden subben din er på 2 ohm, og høyttalerne på 4 ohm. ;)

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette er et rimelig bra merke. Denne modell serien er litt bedre enn midt på treet.

 

Har samme serien selv, og er utrolig fornøyd. Og nei, blir 300W rms, siden subben din er på 2 ohm, og høyttalerne på 4 ohm. ;)

 

suben min på 2omh? når ble den det? :P

målte motstand i den for noen dager siden, da lå den på mellom 3 og 4 da men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja som regel er det 4 ohm.

 

ok, trodde det var 2 ohm jeg... Brått. Hvis den er 4 ohm, så blir det 200W rms. ;)

 

japp;P

skal se hva spaceworld får skaffa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne få skaffa jbl, så blir den etter jul tror jeg.

Enten det, alpine eller en boss. Han mener at det ikke er noe dårlig merke, men et billig merke bare. Og at det er dårlig er bare tull.

 

Kort fortalt om den 20 min lange diskusjonen i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo søke på forum og lese folks egne erfaringer med boss? evt kan du jo kjøpe en og høre hvor crap det spiller :)

 

jeg skal kun ha litt futt, er ikke ute etter DB-drag- orker ikke den typen musikk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dBdrag er jo ikke musikk da, så det kan jeg skjønne.. men er du kun ute etter billig forsterker er boss fint.. men det blir aldri bra :) men lyd kommer det jo..

 

hehe ja. Forumet sier detta er drit. Derfor jeg kjøper en JBL tenker jeg. For han kan få tak i alt fra JBL mener jeg, og han hadde en jeg kunne få for 1500, en 2 kanaler 260 eller 230 Watt RMS ved brokobling, husker ikke helt watt, men rundt der en plass.

Også kunne han da slå av litt, så jeg kunne få bossen som sto til 2650 til 2k

hehe

men tror det blir JBL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kjøp monoblokk.

 

spør etter priser på disse to:

 

JBL GTO301.1 II : JBL Car & Marine Audio

 

JBL GTO3501: JBL Car & Marine Audio

 

Begge to gir ca 200W rms ved 4ohm og begge er monoblokker.

 

Kjøp den som er billigst, begge funker ca like bra. ;)

 

edit: er prisforskjellen liten så kjøp GTO3501.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår