Harek Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Har ei bakaksling ståanes på ein 240 som bare står å ruster, kor masse er ei bakaksling med 80% sperr, (lamell), verdt? dette blei overhalt for mindre enn 500km siden. husker ikkje utvekslingen på denne. er også polyterenforinger rundt om på denne. Siter 1986 Volvo 240 2.3 Stv 1982 Volvo 360 2.3 Rcn u/2.4 1986 Volvo 360 2.3 Bilcross 1999 Hyundai Galloper 2.5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 med dagens priser på skuddsikkre differ(les: truetrac) så e d egentlig ikkje verd så veldig mye desverre.. *kossen ser bilen din ud? har eg sett deg på kvadrat/mekjarvik om søndaggane? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 tippe du kjøre bilcross du.... Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AR racing Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Har ei bakaksling ståanes på ein 240 som bare står å ruster, kor masse er ei bakaksling med 80% sperr, (lamell), verdt?dette blei overhalt for mindre enn 500km siden. husker ikkje utvekslingen på denne. er også polyterenforinger rundt om på denne. ja stemme.. e kje verdt no når det e skamkjørt på banen i vikedal :D :wank Siter Opel kadett b Fastback 1968 prosjekt, corrado g60, kadett c 75, escort mk1++ OPEL 4EVER!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Hva er det så så mange prosent sperre greiene? Enten har man sperre eller ikke. Eller tar jeg feil nå? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Samme har jeg også lurt på.. Har aldri skjønt hvordan man har sperre i % form.. Kan tenke meg til at den % står for at den drar med seg det andre hjulet i 80% av tilfellene? :p Uansett, tror ikke det er store pengene å hente fra en slik aksel.. Så nettopp en komplett en med polyforinger og grov mellomaksel til salgs for 2000kr.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 er rimelig sikker på at det ikke er 80% disse kom vel bare med 50% og 75% lamellsperre.. eller tar jeg helt feil nå ? Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harek Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 den akslingen er ikkje brokt i bilcross, men kjøre bilcross ja. kjøre ikkje kvite 240 på kvadrat og rundt der. e kanskje 75% sperr då, e ikkje heilt sikker på det. Det dere % greiene har nåke med kor masse det eina hjulet kan rotera i forhold til det andre før det slår inn. 75% vil slå fortare inn enn ei sperr med 50% viss du e med her. Siter 1986 Volvo 240 2.3 Stv 1982 Volvo 360 2.3 Rcn u/2.4 1986 Volvo 360 2.3 Bilcross 1999 Hyundai Galloper 2.5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Hmm.. Hva bestemmer hvor mange % sperren er på da? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Er forspent så det måles i Nm, ikke %. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harek Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 så det vil sei 50nm og 75Nm? ka betyr det då? Siter 1986 Volvo 240 2.3 Stv 1982 Volvo 360 2.3 Rcn u/2.4 1986 Volvo 360 2.3 Bilcross 1999 Hyundai Galloper 2.5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Hvor mange Nm som skal til for å overvinne lamellene som holder igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candy man Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 80% spærra e R-sport spærra;) den e utroli gå å drifte me:D den er mye bedre å drifte me enn drevsperra, men 80% men sperra er avak på mye heste! du får garantert 5000,- får den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 vet det går and å stramme opp forspenet til 109 nm. har eg da 109% sperre?? Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 du får garantert 5000,- får den 5lapper for en haugammel aksling, med en gammel brukt overhalt lammellsperre, kontra 5lapper for en nyoverhalt aksling med drevsperre, som en veit en aldri klarer å knekke..? å åssen kan en slik være noe bedre å drifte med enn en truetrac? med en gang et hjul mister grepet låser den jo 100%, mer optimalt kan en vel egentlig ikke få det? i tillegg til holdbarheten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.