opel_power Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 holder på med go bilen min skal bygges om til mv6, også må jo stereoanlegg være bra og, så dette sajkl bygges inn, (lance kommer med skisse av hvordan dette blir i løpet av uken , skal begynne og bygge anlegget fra helgen av, har bestilt dette stereoanlegget, kostet sitt for og si det slik, men det spiller vel bra og da:) kondensator batterier og slik har eg ikke fått kjøpt.. men har en kamerat som er tavlemontør og der skal eg skaffe skikkelig bra kabler til forsterkerenene og kondensatoren. rk kabel er jo konge det;) håper på å komme med kommentarer og forslag:) Soundstream RF.6C 6.5" komponent 92dB (2 sett av disse) Soundstream SPLX-12/4 SPL subwoofer (2stk av disse) Soundstream XXX-6500D 6500 Watt RMS (1stk av denne) Siter eg digger OPEL, og BMW:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 ville droppa kondensator gitt ;) bruk heller pengene på et skikkelig batteri :) dessuten har vel diskusjonen om hvorvidt RK kabel er konge eller ikke gått endel ganger på div forum :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_power Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 oki? nei en kamerat som har sakt at dette er sjef med rk kabel, så dette er ikke noe bra altså? ja ekstra batteri, men har ikke vert så mye borti kondensator, så det holder med ekstra batteri altså? trenger ikke kondensator? Siter eg digger OPEL, og BMW:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 holder med ett skikkelig batteri også, som regel :) men alltid kjekt med så mye strøm som mulig :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_power Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 ja oki.... takker:) var det 147 db du spilte? såg på prosjekt forumet ditt. da ruta sprakk? hehe fett. spiiller bra det dere kan eg tenke meg:) mye må du reine med i pris for og spille så pass da? Siter eg digger OPEL, og BMW:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 147 spilte jeg da det knakk ja :p hehe.. og med ett batteri og ikke kondensator ;) *hint* vel.. har lagt ut ENDEL kroner for anlegget i bilen min.. men for 15-20.000 så kan du spille ganske høyt ;) men spørs på forsterker, batteri, kabler, subber, kasse, bil osv .P Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_power Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 ja oki... hehehe faen så fett da:) hehe ja oki har passert 20000,- hitil og mangler en del ja batteri, kabler, hørte at det oppsette eg har kjøpt bare med dobble 15" så spilte det i DB drag 168Db men 16 volt dynamo.... er ikke det ekstremt mye? Siter eg digger OPEL, og BMW:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 hehe, det er mye ja, men spørs helt på hvilken bil og hvilken klasse :p du vil aldri komme i NÆRHETEN av 168 dB i din bil :) men høyt kan du sikkert få det til å spille :) men målet er vel ikke å vinne i dBdrag? er vel mer at det skal låte greit? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_power Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 korrekt;)eg har ikek så mye peiling på slikt, men skal låte bra ja, det som er planen:) Siter eg digger OPEL, og BMW:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 bare få bygd skikkelig kasse til subbene, og ha GODT med strømkabler på et bra batteri, så skal det gå fint :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_power Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 oki...ja men hva anbefaller du ha fra batteriet til forsterkere osv? Siter eg digger OPEL, og BMW:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 anbefaler deg et kinetik HC1800 fra morel.no var dette jeg brukte når ruta sprakk (ikke at det har no betydning, men det holder) av kabler er EVUS en god kandidat.. koster ikke mye heller :) 50mm2 all the way Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 er forsterkeren din stor da? måtte ha kondis til min monoblock for 2kanaleren tok all strømmen..så det funket drit bra...men skal skaffe meg gelebatteri og tenkte jeg. kan bli bra dette her da? få ett bra batteri og noen faraders kondensator:) bruker 1farad kondis men den er forliten.så skal opdatere litt mer med kraftigere suber og en monoblock til sikkert og større kondensator som gir raskere strøm til monoblockene.. osv...men dette er min mening da:) lykke til! legg ut bilder!:D Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 er forsterkeren din stor da? måtte ha kondis til min monoblock for 2kanaleren tok all strømmen..så det funket drit bra...men skal skaffe meg gelebatteri og tenkte jeg. kan bli bra dette her da? få ett bra batteri og noen faraders kondensator:) bruker 1farad kondis men den er forliten.så skal opdatere litt mer med kraftigere suber og en monoblock til sikkert og større kondensator som gir raskere strøm til monoblockene.. osv...men dette er min mening da:) lykke til! legg ut bilder!:D Som nevnt av Klovnster her, så gå heller for et skikkelig godt batteri istede for ørti kondensatorer. Kinetik skal vist nok være utrolig gode batterier, spes til dB bruk og amper som trekker mye strøm. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 vel, har totalt litt over 6000w på subbene i 1ohm.. men skal nok lastes i 0,5, så har endel watt på subbene.. 2 3000w monoblokker 1 1200w 2 kanaler 1 4 kanaler har endel ting som trekker strøm og har tidligere kjørt alt dette på kun et HC1800.. nå bruker jeg HC1800 forran og HC2000 bak :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg