Gå til innhold

Opekl omega v6 prosjekt (soundstream)

Ranger emnet

opel_power

Anbefalte innlegg

ja sånne batteri skal nok vere bra ja, bruker bare ett VARTA batteri midlertidig så sikkert derfor:P skal skifte ut med gelebatteri når eg ska bynne å mekke anlegg igjen i den nye bilen..

her er ett bilde av anlegget i bagasjerommet for tia foresten..egentli bare ett hobby anlegg midlertidig...ser ut som ett horehus da men hehe.....

bagasjerom.jpg

Bygde den sånn den sku passe akkurat i høgd,bredde og lengde,,fikk den så vidt nedi bagasjerommet hehe..hadde ikkje filt til å kle kassa så tar det igjen når jeg bygger anlegg i neste bil..ser kansje litt jalla ut men.

anlegg.jpg

og sånn blei det hehe..

er ikke noe sony explod fan av suber eller forsterkere men klarte å sprenge 2 stk power acustik FUBR 12"suber med mono blokka..så kjøpte ett par exploder til 200kr..hehe...må ha litt bass i mellom tiden....tenkte å gå opp til Ma audio 12hkx2 subbene...2 stk..så håper på det blir bra..

Enn å ødlegge en slik tråd med fakta om sitt eget stereoanlegg, og ikke minst BILDER av sin egen stereo. Vis litt respekt, og slett den tråden her!!

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hva skal du bruke til å drive de to komponentsettene dine ??

Når det gjelder batteri så se på f.eks Odyssey PC2250 eller Kinetik HC2400. XXX6500 trekker sykt med strøm. Forsterkern din har 70mm2 terminaler til pluss og minus, og firmaer som driver med lastebilutstyr har strømkabler og batteripolsko i den dimmen. Ulempen er å finne koblingsutstyr som tar 70mm2, ringkabelsko som tar 70mm2 er vel greit å skaffe men sikringsholdere osv er ikke så lett.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

92mm2 har den... ja den trekker sikkert noe sykt, hehe..... eg har hatt en lte stopp no, har nettopp bygget kassene... og begynt og rive ut det orginale høytalere osv.... eg har 2 stk 2 kanals power acoustic (litt eldre blir bare fåreløbig har tenkt skaffe meg en 4 kanals soundstream i løpet av noen måner... har du noe tips???

BILDER KOMMER....

PS NOEN SOM HAR PEILING PÅ KA DATA LINK ER FOR NOE? på fiorsterkere ved siden av masteren så er det en samme type kabel en litt mindre isdn kabel type som står data link... hva er dette????

eg digger OPEL, og BMW:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
  • 2 weeks later...