Gå til innhold

hvor mye HK tåler en orginal gti motor..

Ranger emnet

Matchbox 4

Anbefalte innlegg

Motor er ikke min spesialitet, men den står hvertfall på menyen. Okey. La oss starte på nytt her.. Og vi sier det sånn her : Har en Golf gti 99 mod. 1.8. Org. turbo. Boostcontroll. Org. dyser, så vidt jeg vet. M2 chip. intercooler. Den har vært målt i 227 hk. Før M2 chippen kom på plass. Om den har gitt noe mer vet jeg ikke.

jeg trenger ideer til hvilke tiltak jeg kan gjøre for og få rundt 300 HK. Skal ikke være risikosport. men som dere msier så tåler råder og bolter og pakkninger mer enn 300. Ryker det så ryker det.

Spørsmål- Hva skal jeg gjøre? noen som har noen funny ideer?

Driver og tegner anlegg for tiden. Og vil ha litt motor klart når sommer'n kommer.

PIZ

GT28 et eller annet turbo, ny manifold, downpipe, dyser og chip. Kan ikke hente mer ut at den turboen du har

Eg sa jo ikkje det.Eg visst ikkje kor mykje innamaten tåler eg.

Har ikkje all erfaring,så prøver å lære mest mulig.

Mvh Marius.

If you do not know the answer, dont answer! Simple as that

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hørtes fett ut. hehe. ;) hmm. Hørtes også litt dyrt ut ;)

noen gode forslag til porre dyser?

Velg chip først, så sier det seg selv. Da har leverandøren allerede gjort det for deg ;)

Med mindre du får custom mapping fra feks ES eller FMS

440cc holder sikkert lenge.

Ellers tror jeg at jeg har jeg både 440cc og 504cc liggende ;)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja enig med deg Fluto. Så ikke dumt ut det APR kittet. Men her må det da ny bensinpompe og dyser til også? Noen gode forslag?

Du har 504cc mapping liggende polo classic? Hva skal du eventuelt ha for det da? BILDER?

And thats the way the cockie crumbles.

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg først skulle finne på å være dum/smart nok til og kjøpe det kittet så kjøper jeg det nok rett fra APR så er jeg sikker på att jeg får alt jeg skal ha. :) Om det hadde vært litt større prisforskjell så hadde jeg vel kanskje satt meg litt inn i deg.

FLUTO82: Klart du skal blåse feriepengene på detta.. Tenk deg selv. Du kan jo ha det morro med ett sånt kitt i hvertfall 2 år. Ferie er for pingler. Gjør som eg, Jeg drar på ferdie når det er dritt vær i Norge. Altsa om vinteren. Om sommer'n er det jo bare luksus og være i Norge :)

And thats the way the cockie crumbles.

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FLUTO82: Klart du skal blåse feriepengene på detta.. Tenk deg selv. Du kan jo ha det morro med ett sånt kitt i hvertfall 2 år. Ferie er for pingler. Gjør som eg, Jeg drar på ferdie når det er dritt vær i Norge. Altsa om vinteren. Om sommer'n er det jo bare luksus og være i Norge :)

har en corrado 2L 16vT som jeg må få til å gå som den skal. så jeg er redd det er den som får meste parten av budsjettet. er borti mot 300hk i den,gjenstår bare å få den til å gå som den skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider