rangerlie Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Heisann! Jeg lurer på om noen har erfaringer med Fence høytalere? Tror kanskje jeg har kjøpt no "bråta" siden jeg aldri har hørt om det merket, heller ikke kamerater av meg. Noen som kan fortelle meg noe om disse? Lurte også på annbefaling på antall watt på 4" på dashbordet? Kliner til med et siste spm, ble mye her.. Jeg skal ha 6"x9" (Fence 300watt) på hattehylla pluss basskasse og forsterker i kofferten, hva kan være det lureste av å ha 4" i dashbordet eller diskanthøytalere? Har ikke hull i døra til høytalere. Setter pris på serriøse svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Har aldri hørt om merket Fence. Har du plass til en 4" i dashbordet så monterer du en 4" koaxial høyttaler der. Helst via en forsterker men forsterkeren på spilleren kan brukes. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rangerlie Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Har aldri hørt om merket Fence. Har du plass til en 4" i dashbordet så monterer du en 4" koaxial høyttaler der. Helst via en forsterker men forsterkeren på spilleren kan brukes. Ok. Bør jeg evt gå for 2 eller 3 veis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Først og fremst vil jeg si at du burde kjøpe litt flere watt enn du stregt tatt har råd til:-P da blir det fint xD Og når det gjelder merke ditt og 4" 3veis så vil jeg bruke dissa smiliene: :wonder: :w00t har du noen links? Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Gå for en 4" koax som er 2 veis du. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rangerlie Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Først og fremst vil jeg si at du burde kjøpe litt flere watt enn du stregt tatt har råd til:-P da blir det fint xD Og når det gjelder merke ditt og 4" 3veis så vil jeg bruke dissa smiliene: :wonder: :w00t har du noen links? hehe, fikk disse til en billig penge; Netthandelen.no - Vis auksjon Tenkte jeg skulle plassere dem på hattehylla, men dersom de er elendig så sprenger jeg dem og kjøper noen andre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg