VolvoR-Sport Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Hei. driver å kopler om Zeitronix WBO2 sensoren min.. så har jeg noen spm ang koplingen: Her er en oversikt over hva som skal hvor: http://www.needswings.com/pics/greensheet1.jpg 1. Rød, den er jo grei. 2. Hvit: skal jeg kople den til "O2 sensor" på MegaSquirt? 3. Grønn, den er grei. 4. Denne trenger jeg ikke, da dette kan velges om det vil brukes? 5. Ikke i bruk 6. Samme som 4. 7. Den er grei. 8. Den er grei. 9. Skal denne til MS i stedet for nr 2?? 10. Den er grei, er jo 5v signal fra TPS. 11. Denne kan jeg vell bare sette til jord.. 12. Hvor skal jeg ta 5v styre strøm fra? noen tips? Jeg lurer på om det er nok at jeg bruker bare jord, tennings strøm, TPS input, og O2 til MS.. eller må jeg ha de fleste? Mvh. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Når jeg kobla min zeitronix opp mot MS brukte jeg pluss fra tenningen. Minus er det viktig å jorde på samme stedet som du jorder MS. Dette er fordi du kan få feil verdier i MS hvis det er forskjellig jordingspotensiale. Deretter tok jeg hvit (2) ledning til MS. Dette funket for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg