Gå til innhold

Hvor få tak i Schmidt TH Line?

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Har handla to sett felger direkte fra Schmidt i Bad Segeberg. Volker Schmidt er meget ryddig å ha med å gjøre og de har et så enormt lager at det aldri har vært noe tema om de har de felgene du skal ha (eller i ditt tilfelle: Om de har de nødvendige ringene og riktig felgsenter). Dette kan du sjekke på hjemmesida deres Felge.de - Schmidt Revolution - Die faszinierende Welt der Felgen

MEN om du skal handle komplette hjul kommer du klart billigere ut ved å f.eks. å handle hos Tunershop (som Polo Classic nevner ovenfor) hos Udo Reineke i Stockelsdorf/Lübeck (Reineke Shop) eller Ingo Noak (http://www.in-tuning.de). Ulempen med å handle disse stedene er at disse må bestille varene og at man da har mulighet for å bli offer for lemfeldig tysk logistikk. Jeg har derfor alltid grepet litt dypere i lommeboka og handla direkte hos Schmidt. Da veit jeg at det bare er å hente felgene på avtalt dag og at jeg drar derfra med felgene reint fysisk i/under bilen:).

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
Hei!

Hvor kan man få tak i Schmidt TH Line i 8x14" nå til dags?

Flere av stedene hvor de var å få tak i tidligere har de jo ikke lenger.

Fikk tak på mine på ebay.de

Der får du dem enten brukt,eller nye !!!

Koster jo litt i frakt og toll,hvis du ikke bor langt unna Svenskegrensa !!

Fikk mine sendt til svergie,da blir det halve fraktpris,og hvis du blir enig med selgeren,kan du slippe unna toll også !!

Du har lov å handle for 3000 kr i utlandet.

Ellers så koster det deg 25%toll av kjøpe+fraktprisen.

Feks. 10000=2500 i toll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tak på mine på ebay.de

Der får du dem enten brukt,eller nye !!!

Koster jo litt i frakt og toll,hvis du ikke bor langt unna Svenskegrensa !!

Fikk mine sendt til svergie,da blir det halve fraktpris,og hvis du blir enig med selgeren,kan du slippe unna toll også !!

Du har lov å handle for 3000 kr i utlandet.

Ellers så koster det deg 25%toll av kjøpe+fraktprisen.

Feks. 10000=2500 i toll.

dagens quote !

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider