GFL Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Når man skal vise bilen på biltilsynet, er det noen regler på hvor lenge innen kontrollen 4 hjuls kontrollen skal være tatt????? Tok 4 hjuls kontroll i April når jeg monterte senkesettet men har ikke vært og fått det godkjent ennå og nå skal jeg til EU godkjenne kjerra...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 jeg brukte et år gamle papirer, funka fint det Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Lærer'n min snakka om detta igår, om at og ha 4-hjuls kontroll ikke er godt nok for at det skal bli godkjent. Er endel punkter på TÜV papirene som skal ordnes da du skifter til senkesett, lasteventil osv som skal justeres.. Bare så du vet det.. På Elverum godtar ikke biltilsynet at det kun har vært 4-hjuls kontroll, der skal alt det andre som står i TÜV papirene være i orden også.. (der lærer'n min jobbet før..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 funka knallfint i drøbak hvertfall, men lyskontroll kan jo værra kjekt da. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg