Baldrick Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 Det har nå komt en Nissan Skyline til Haugesund, kjekk liten sølvfarget sak. De som importerte den har vistnok fått tilatelse fra Biltilsynet til å få denne ene godkjent uten for mye styr... De planlegger å importere flere men da må masse papirer ordnes. Ferdig på vegen med alle avgifter havner de ett sted mellom 400-500.000, noen andre som har lyst på;-) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 Hvilken type og hvem er det som importerer? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 Det er en R33 V-spec, helt original bortsett fra HKS eksos. Er usikker hva firmaet heter, men mener det er noe slik som Japansk Bilimport. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 Sikkert Japan Sportsbil Import, eller JSI... Holder til i Haugesund og har spesialisert seg på å importere 200sx'er.. Meget hyggelige folk :) Driver bare firmaet på fritiden vistnok.. Har telefonnr dersom noen er interesert. Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 Så den idag, kan jo legge til at det er en gtr oxo. De trodde ikke det kom hvite skilt på den i år, de de har nok ikke fryktelig hastverk med å selge den. To brødre som importerer biler på fritida, for det meste 200sx s13. Tord: trodde ikke du brydde deg med riskokere? :D Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 jøss fikk de tillatelse fra biltilsynet?!?! Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tahustvedt Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 Fetteren min (Han bor i Haugesund) var og så på bilen nå nettopp. "Kongebil! Kongeseter!" var meldingen jeg fikk. Så spurte han hvor jeg hørte om bilen. :) Han kjenner visst de to brødrene som driver JSI. Tor Arne Siter Min 3S-GE. SUGEMOTOR! Hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 Originally posted by erling Så den idag, kan jo legge til at det er en gtr oxo. De trodde ikke det kom hvite skilt på den i år, de de har nok ikke fryktelig hastverk med å selge den. To brødre som importerer biler på fritida, for det meste 200sx s13. Tord: trodde ikke du brydde deg med riskokere? :D Hehe, jeg er ikke så firkanta at jeg ikke kan sette pris på en Skyline da... Neida, har absolutt ikke noe imot "ikke Tyskere" selv om jeg normalt ender opp med en VAG. Har sikkert blitt litt påvirka av de i gjengen som har konvert til Imprezza GT, 200SX S14 og RX7:-) Når jeg pratet med eieren av Skylinen igår virket det som de hadde fått tilatelte til å få denne ene godkjent men dersom de skulle importere flere måtte de igjennom papirmølla. For rundt 50-60.000 skulle vistnok papirene komme iorden for fremtidig import og de satt dermed også på de eneste godkjenningspapirer for Skyline som de da også kunne selge videre til andre som ville importere. Grei måte å tjene litt lettjente penger det! Tord Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 Originally posted by Taskvig Hehe, jeg er ikke så firkanta at jeg ikke kan sette pris på en Skyline da... Neida, har absolutt ikke noe imot "ikke Tyskere" selv om jeg normalt ender opp med en VAG. Har sikkert blitt litt påvirka av de i gjengen som har konvert til Imprezza GT, 200SX S14 og RX7:-) Når jeg pratet med eieren av Skylinen igår virket det som de hadde fått tilatelte til å få denne ene godkjent men dersom de skulle importere flere måtte de igjennom papirmølla. For rundt 50-60.000 skulle vistnok papirene komme iorden for fremtidig import og de satt dermed også på de eneste godkjenningspapirer for Skyline som de da også kunne selge videre til andre som ville importere. Grei måte å tjene litt lettjente penger det! Tord Hvis det stemmer det du sier om papirene har de jo vært geniale. Tar av meg hatten for den... Bare det at de har tatt den til landet er jo ekstremt bra markedsføring av firmaet. Gratis reklame i bøtter og spann. Halve norge vet jo om bilen allerede. :D Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet August 1, 2002 Rapporter Share Skrevet August 1, 2002 Det e jo litt sjef då... Si du (Tord) ikkje klarte å fortsetta på den tråden eg starta under Nissan forumet så får eg vel fortsetta her då... Nå må eg berre få meg ein sjefsjobb då, sånn at eg kan kjøpa meg ein... Eller kanskje eg sko gjer som svogern min seie, "Banken har penger dei"..:D Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 1, 2002 Rapporter Share Skrevet August 1, 2002 Lurer på hva en slik vil koste opp hit jeg, så kan jeg tolle den når jeg engang kommer ned! Håper den hadde tålt 40/50 blå da for det kan bli noe kaldt her avogtil! Eller kanskje en Lancer Evo7 eller noe slikt! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet August 27, 2002 Rapporter Share Skrevet August 27, 2002 Her er varene! http://www.bestjapancar.com/nissan311211.htm Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet August 27, 2002 Rapporter Share Skrevet August 27, 2002 zaki zaki whan dollah! NYYYYDELIG dame det der.. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 27, 2002 Rapporter Share Skrevet August 27, 2002 Det finnes en Skyline i Tønsberg oxo. Av eldre årgang enn det der. Usikker hvilken mod. Skal prøve å huske å ta bilde av den neste gang jeg er der. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet August 27, 2002 Rapporter Share Skrevet August 27, 2002 Fikk sjansen å beundre denne perlen på Hydro i Stavanger på lørdag. For et syn. Prakteksemplar!!!!! Og endelig fikk jeg se en Skyline for første gang LIVE.. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg