Mjøs'n Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Var tenkt å bytte noen høytalere eg har i dashbordet på bilen (Golf 3 seff), så lurte på hvordan jeg tar ut/sitter inn høytalere der. Sikkert et dumt spørsmål, men vil ikke ødelegge noe:) Sitter pris på svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Du klarer lett å vippe opp de to grillene som er der med et flatjern fra siden/foran. Jeg husker ikke standarden i farta, men er vel 4" det skal sitte der. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjøs'n Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Jaja.. Dekselet går fint å få av, men selve høytaleren som sitter der er verre..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 er vell bare fire skruer å skru ut det og ta ut ledningen bak :P så har du tatt ut høyttalern :) er vell ikke så stress vell? så koble til det nye elementet og skru til der de gammle festene var :) vimsallabim så har du montert nye høyttalere ehhe Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjøs'n Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Var såpass enkelt ja.. Var ikke noen skruer, bare noen klips, så bare vippet opp selve høytaleren å tok ut kablene, så var den løs=) Noen som vet om noen bra høytalere å bruke der da? Må være bra diskant forfra.. noen merker og annbefalinger??:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Jeg anbefaler http://www.morel.no :) på det sterkeste med service og produkter av det ypperste :) dessuten er han som jobber der mer kompis enn en butikkeier noe som er ufattlig digg :) sitter vell noen 4" der i golfen så noe 4" morel av noe slag hadde vært susen :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg