Big-Z Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 kjøpte meg en Thrustmaster rattkonsoll med force feedback på Elkjøp idag... men jeg kan jo ikke stille inn noen ting selv... er den de har fra Logitech bedre? Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Jeg har Logitech Driving Force og er fornøyd med den. De fleste nyere ps2-titler har innebygde kalibreringsfunksjoner for nettopp det rattet. Spillet "vet" at du bruker ratt og ikke gamepad, og stiller seg inn etter det... mens andre ratt blir som regel bare oppfattet som en gampad. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Originally posted by Pellick Jeg har Logitech Driving Force og er fornøyd med den. De fleste nyere ps2-titler har innebygde kalibreringsfunksjoner for nettopp det rattet. Synes det virker rart at det skulle være noen forskjell på Thrustmaster og Logitech. Thrustmaster er vel fremdeles ganske store og hadde før de beste rattene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Originally posted by hercem Synes det virker rart at det skulle være noen forskjell på Thrustmaster og Logitech. Thrustmaster er vel fremdeles ganske store og hadde før de beste rattene. Spørs om ikke Logitech er de som smører spillutviklerne med mest kroner for å få med navnet sitt på coverne... De har jo for eksempel særavtale med Polyphony om de offisielle Granturismo-rattene. Betaler nok en god del for det ;) Big-Z: Hvilke spill har du prøvd rattet på? Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet November 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 har prøvd det på gt3, tror nok rattet blir oppfattet som en gamepad her ja..... er ikke usb-tilkobling på det... Skal ut og bytte ratt idag! Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 1, 2003 Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 Originally posted by Big-Z kjøpte meg en Thrustmaster rattkonsoll med force feedback på Elkjøp idag... men jeg kan jo ikke stille inn noen ting selv... er den de har fra Logitech bedre? Uff thrustmaster er noe drit..fikk et slikt ett,men måtte bytte til logitech ganske fort... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 er jo ikke noe proble å bytte det. elkjøpe har jo 30 dagers retur rett. bytt det i et logitech. det er mye bedre Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Big-Z: Har du fått bytta rattet ditt? Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Bytta til Logitech ja..... MYYE bedre, det går jo an å bruke.... Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Ikke sant ;) Nå er det bare å fyre opp 1070-hk Supraen og sladde ivei... Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg