VolvoLife Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Hei, min gammle diesel MB ville ikke varme coupè`n min idag på vei til jobb. Det fungerte helt topp igår. Saken er at vifta fungerer på alle trinn og temperaturen på motoren er helt normal. Men når Varmeapparatet fungerte og og jeg dro bryteren fra hastighet 3 eller max og ned til null så hørte jeg alltid en dunkelyd akkurat som en luke eller et spjeld som lukket seg. Lyden er så og si borte nå. Kan det være en wire eller et stag som har ryki, eller hoppet av? Takk for alle svar... Siter Volvo er som kvinner, nydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes w201 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 er en wire som går til kranen til varmappreg. denne kranen står undre frontruten, litt på skrå bak batteri. denne kranen er styrt via bryteren til viften. er sikkert hoppet av eller def wire. sjekk denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoLife Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 takk for svar. Kjølevæsken hadde fryst! Siter Volvo er som kvinner, nydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg