krister123 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Jeg har en carina E xli 95 mod.. skal skifte ut filteret mitt med et power filter, mn i det andre filteret mitt står d en kabel i, noen som vet hva den er til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 er det en tynn "kabel" er det mest sannsynelig luftmassemåleren. Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krister123 Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 er det en tynn "kabel" er det mest sannsynelig luftmassemåleren. ja det stemmer.. er den viktig?... hvordan må jeg gjøre vis jeg ska ha et powerfilter istedenfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Den må være der ellers går ikke bilen. Hvis du skal ha på powerfilter kan du flytte luftmengdemåleren nærmere innsuget hvis mulig. Husk også på at du ikke kan olje inn filtret da oljen ødeleger luftmengdemåleren. Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Regevig Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Luftmasse måler tåler ikke for mye olje, men er bare å lage hull til oljeåndinga bak lmm det. På luft mengde måler har det ikke noe å si;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Dette kan vel også være noe så enkelt som en temperatur føler? :) Luftmassemåler ligger vel mer som ett "mellomstykke" på slangen mellom filter og innsug? ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg